فرمانده نیروی هوایی ارتش:

توسعه کشور در گرو همدلی و وحدت است

امیر سرتیپ «واحدی» با بیان اینکه ساخت کشوری علمی و موفق با همدلی و وحدت و اعتماد ایجاد می‌شود، گفت: معلمان زمامداران جهاد تبیین هستند.
کد خبر: ۵۸۶۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ - 02May 2023

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تجلیل از معلمان که با حضور جمعی از همسران کارکنان شهدای این نیرو برگزار شد با اشاره به نقش انکار ناپذیر معلمان در تعلیم و تربیت افراد جامعه به‌ویژه فرزندان اظهار داشت: تربیت نسل آگاه، متخصص و متدین از دستاورد‌های شما معلمان و اساتید زحمتکش است و ما پیشرفت‌های کشور عزیزمان ایران اسلامی را مرهون تلاش‌های شما معلمان می‌دانیم.

امیر واحدی، با بیان اینکه استادان و معلمان مسئولیت سنگینی بر عهده دارند و همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تربیت نیرو‌های مخلص و وفادار به نظام در سنگر دانش حماسه‌آفرینی می‌کنند، افزود: دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی به‌ویژه حوزه رسانه و فضای مجازی وارد یک جنگ تمام‌عیار با نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است که در این راستا هوشیاری شما معلمین عزیز در خنثی‌سازی مکر و فریب و هجمه دشمن کارساز خواهد بود و من امید دارم که با حضور جهادی شما از این بحران نیز به سلامت عبور خواهیم کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه ساخت کشوری علمی و موفق با همدلی و وحدت و اعتماد ایجاد می‌شود، تصریح کرد: شما معلمان زمامداران جهاد تبیین هستید و کلامتان کلام حق است که با تلاش جهادی در عرصه علم و دانش به دنبال ساخت کشوری آباد، پیشرفته و نمونه هستید.

وی با بیان اینکه معلمان نوک پیکان در مقابله با هجمه‌های دشمن در حوزه دانش و جنگ نرم هستند، گفت: یکی از حربه‌های دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس ایران اسلامی بی اهمیت جلوه دادن دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای مقابله با این تهاجمات فرهنگی، ارتقای بصیرت در جامعه و مدارس است که این امر با اطاعت محض از ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری که چراغ هدایت هستند به سرانجام می‌رسد.

وی با بیان اینکه معلمان راهنمای انسان‌ها و انقلاب هستند، افزود: با حمایت همه جانبه از این قشر تأثیرگذار و فرهنگ‌ساز می‌توانیم به جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی نیز در این مراسم با اشاره به نقش راهبردی معلمان در تربیت نسل در تراز انقلاب اسلامی اظهار داشت: معلمی فراتر از یک شغل و حرفه است بنابراین هدف از روز معلم اهمیت به آموزش و تجلیل از مقام شامخ معلمان است.

حجت‌الاسلام قاضی خاطرنشان کرد: شما معلمان پیشکسوت فراتر از وظیفه شغلی خود، ایثار و فداکاری را پیشه کرده و در جهت ترویج آگاهی در جامعه حرکت کرده‌اید، همچنان که همسران شهیدتان در دفاع مقدس این وظیفه خطیر دفاع از مملکت را به عهده داشتند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار