امام جمعه قصرشیرین:

راهکار تعمیق نظام اسلامی و افکار شهید مطهری در جامعه است

حجت الاسلام «صالحی»گفت: راهکار تعمیق نظام اسلامی در ذهن مردم، ترویج و نشر اندیشه و افکار شهید مرتضی مطهری در بین قشرهای مختلف جامعه است.
کد خبر: ۵۸۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳ - 02May 2023

راهکار تعمیق نظام اسلامی و افکار شهید مرتضی مطهری در جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «صادق صالحی» امام جمعه شهرستان قصرشیرین امروز در دیدار با معلمان نمونه و مربیان عقیدتی سیاسی و جمعی از پاسداران که با گرامیداشت یاد شهید استاد مرتضی مطهری و بزرگداشت هفته مقام و منزلت معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه برگزار شد اظهار داشت: شهید مطهری یک معلم واقعی بود که در درون خود یک خودسازی عمیق داشت.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: راهکار تعمیق نظام اسلامی در ذهن مردم، ترویج و نشر اندیشه و افکار شهید مرتضی مطهری در بین قشرهای مختلف جامعه است.

وی عنوان کرد: اگر بخواهیم به سمت بیدار کردن جامعه برویم باید اندیشه های ناب شهید مطهری را در جامعه پیاده کنیم و از این شهید در راستای خودسازی و همچنین تربیت نسلی سالم و معتقد الگو بگیریم.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شهید مطهری می فرمایند که مبنای فکری انقلاب تفکرات شهید مطهری بوده و این نشان از شخصیت والای این شهید و تالیفات و اندیشه‌های ناب ایشان دارد.

امروز مهمترین وظیفه ما مقوله جهاد تبیین است

حجت الاسلام «علی زارعی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قصرشیرین نیز گفت: امروز مهمترین وظیفه ما مقوله جهاد تبیین است که باید با تاسی از شهید مطهری و با غیرت دینی و دینداری در راستای این دغدغه مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

حجت الاسلام  زارعی افزود: شهید مطهری با دینداری و با تعصب دینی و با شجاعت و تعهد خود در برابر تمامی جریانات فکری ایستاد و با جهاد در راه خدا از دین و حقیقت و حق دفاع می کرد.

وی بیان داشت: امروز اگر بخواهیم در برابر انحرافات فکری مسموم بایستیم و دین را ترویج کنیم و در جامعه روشنگری نماییم باید از شهید مطهری، راه و تفکر ایشان الگو بگیریم.

شهید مطهری نمونه بارز دینداری و یک شخصیت کامل و جامع بود

سرهنگ پاسدار «معارف الفتی» فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین نیز با گرامیداشت یاد استاد شهید مطهری و بزرگداشت هفته معلم گفت: شهید مطهری نمونه بارز دینداری و یک شخصیت کامل و جامع بود که امامان انقلاب بر روی ایشان تعصب خاصی داشتند.

سرهنگ الفتی افزود: معلمان ما امروز با الگوپذیری از شهید مطهری در راستای انسان سازی و تربیت نسلی سالم و دینی و آینده ساز رسالت خطیری برعهده دارند.

وی بیان داشت: معلمان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس در سنگر جهاد خوش درخشیدند و امروز نیز در سنگر تعلیم و تربیت فعالیت دارند که معلمان و جامعه فرهنگیان شهرستان قصرشیرین نیز همواره در تمام عرصه های انقلاب و دفاع از نظام حضوری فعالانه دارند و توانسته اند طومار و معادلات دشمنان را در هم بپیچند.

معلمی شغل انبیا است

«احمد خدرویسی» رییس آموزش و پرورش قصرشیرین نیز با تبریک هفته معلم و قدردانی از معلمان تلاشگر و بزرگداشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: معلمی شغل انبیا است و رسالت معلمان در تربیت انسان‌هایی فرهیخته که سکان مدیریت کشور را در آینده بر عهده دارند خطیر و ستودنی است.

همچنین به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و گرامیداشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری جمعی از معلمان نمونه و اعضای شورای اداری و پاسداران و مربیان عقیدتی با حضور در مزار شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و بار دیگر به امام و آرمان‌های والای شهیدان تجدید بیعتی دوباره بستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار