جانشین سپاه استان کرمانشاه در دیدار با خانواده شهدای عملیات بازی دراز:

بصیرت و هوشیاری شرایط کنونی نیاز جامعه است

سردار «قنبری» گفت: آنچه که امروزه بیش از هر چیز دیگری باید از شهدا الگو گرفت، بصیرت و هوشیاری بوده که در شرایط کنونی نیاز اساسی جامعه است.
کد خبر: ۵۸۶۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱ - 02May 2023

به گزارش خبرنگاربصیرت و هوشیاری بوده که در شرایط کنونی نیاز اساسی جامعه است دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «مسعود قنبری» جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه استان امروز در معیت فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از مدیران شهرستان سرپل‌ذهاب با خانواده‌های معظم شهدای عملیات بازی‌دراز «اکبر محمدی» و «ایمان عبدی» دیدار و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهادت در کلام پیامبر اسلام  (ص) بهترین و بالاترین نوع مرگ است و بهترین پاداش الهی برای بندگان خاص خداوند هستند.

سردار قنبری افزود: شهدا تقیه الهی پیشه کردند و به دفاع از انقلاب و اسلام و ناموس وطن به ندای پیرفرزانه انقلاب لبیک گفته و جان شیرین خود را تقدیم نمودند و امنیت و آرامش را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی توجه به سیره و منش شهدا را لازمه زندگی فردی و اجتماعی دانست و بیان کرد: شهید و شهادت توفیقی است که از سوی خداوند متعال نصیب انسان‌های مخلص می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: خانواده شهدا برگردم همه ما حق دارند و خدمت به خانواده معظم شهدا وظیفه یکایک مسئولین است.

سردار قنبری در ادامه افزود: آنچه که امروزه بیش از هر چیز دیگری باید از شهدا الگو گرفت، بصیرت و هوشیاری بوده که در شرایط کنونی نیاز اساسی جامعه است.

در این دیدار یادو خاطره شهدا گرامی داشته شد و با اهدای لوح تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار