در حرم امام خمینی (ره) مطرح شد؛

سرپرست وزارت آموزش و پرورش: برنامه‌های زیادی در حوزه آموزش و پرورش داریم

صحرایی با اشاره به اینکه برنامه‌های زیادی در حوزه آموزش و پرورش داریم گفت: اصل برنامه‌ی ما حفظ خط و آرمان امام و رسیدن به اهداف انقلاب است.
کد خبر: ۵۸۶۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵ - 02May 2023

برنامه‌های زیادی در حوزه آموزش و پرورش داریمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، رضامراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش امروز (سه‌شنبه) در حاشیه برگزاری آئین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل که در حرم مطهر ایشان برگزار شد، در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه حفظ و صدور پیام انقلاب وظیفه ما معلمان است، اظهار داشت: ما مکلف هستیم فرزندانی تربیت کنیم که نسبت به خدا مطیع و متقی، نسبت به مردم متعهد و مسؤولیت‌پذیر، نسبت به خودشان مؤمن و خویشتن‌دار و نسبت به محیطشان نگهبان و نگهدار باشند.

صحرایی با بیان اینکه اگر دانش آموزان درست تربیت شوند آینده ایران شکوفا خواهد بود گفت: طبق تاکید رهبر کبیر انقلاب مدرسه و آموزش و پرورش ارکان پیشرفت کشور هستند و باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش بیان داشت: طبق فرمایشان مقام معظم رهبری هیچ ارگان و دستگاهی اهمیتش به اندازه آموزش و پرورش نیست لذا باید بدانیم که این معلمان هستند که آینده کشور را می‌سازند.

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های بسیاری در حوزه آموزش و پرورش داریم که بیان آن‌ها در این مجال نمی‌گنجد افزود: اصل برنامه‌ی ما حفظ خط امام و آرمان امام و رسیدن به اهداف انقلاب است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار