معاون استاندار مرکزی:

کارگران پایه رشد تولید و تحقق شعار سال هستند

نظری گفت: کارگران پایه اساسی رشد تولید و تحقق شعار سال هستند.
کد خبر: ۵۸۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳ - 02May 2023

کارگران پایه رشد تولید و تحقق شعار سال هستندبه گزارش دفاع‌پرس از اراک،«بهنام نظری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در بازدید از چند واحد صنعتی ساوه به مناسبت هفته کارگر در جمع خبرنگاران با اشاره بر ضرورت تحقق شعار سال رفع موانع تولید گفت: شهرستان ساوه یکی از قطب‌های صنعتی و اثرگذار در حوزه تولید در استان و بعضاً در کشور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار استان مرکزی افزود: با توجه به شعار سال رفع موانع تولید از سوی مقام معظم رهبری و از آنجایی که پایه اساسی رشد تولید کارگران هستند دولت سیزدهم توجه ویژه به بحث تولید داشته به گونه‌ای که در یکسال و نیم گذشته بخش عمده واحدهای تولیدی به چرخه تولید برگشتند.
 
وی ادامه داد: استان مرکزی از حیث حل مشکلات واحدهای تولیدی رتبه یک کشوری در یکسال و نیم گذشته داشته است.
 
نظری با اشاره به مشکلات واحدهای صنعتی گفت: در بازدید امروز عمده مشکلات بحث کمبود نیروی انسانی و استفاده از اتباع بیگانه بود و برق بود در حوزه حل نیروی انسانی آمایشی در حال انجام است که بتوانیم از ظرفیت اتباع در صنایع استفاده کنیم که مشکل بیکاری آنها حل شود.
 
وی ادامه داد: در خصوص مشکل کمبود برق صنایع نیز قرار بر این شد اولویت بندی از سوی شهرستان انجام شود مطمعنا اجازه نخواهیم داد واحد صنعتی که برق نیاز حیاتی آن است در تولید آن وقفه‌ای ایجاد شود.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار