مسئول عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی سپاه کربلا:

۹۰ درصد دوره تربیت و تعالی برای پایوران سپاه کربلا برگزار شد

حجت الاسلام «نیکنام» گفت: ۹۰ درصد دوره تربیت و تعالی با سرفصل‌های تعمیق معنویت و بصیرت دینی برای پایوران سپاه کربلا برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۶۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸ - 02May 2023

۹۰ درصد دوره تربیت و تعالی برای پایوران سپاه کربلا برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «جعفر رعایتی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا بهمراه و شورای معاونین سپاه کربلا با آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار کرد.

حجت الاسلام «نیکنام» مسئول عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی سپاه کربلا در این جلسه، با اشاره به اینکه با تدابیر امامین انقلاب شاهد رشد اعتقادی و اخلاقی و معرفتی و بصیریت سیاسی در سپاه هستیم، گفت: به همت حوزه نمایندگی سپاه کربلا کلاس‌های بصیرت افزایی، اعتقادی، معرفتی در سپاه استان برای پایوران و سربازان برگزار می‌شود.

مسئول عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی سپاه کربلا به همت و تلاش حجت الاسلام دکتر رعایتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا برای برپایی کلاس‌های معرفتی و بصیرتی در سطح رده‌ها، اشاره کرد و افزود: در تمامی رده‌ها کلاس‌های بصیرت افزایی، و دیدار چهره به چهره با علما در سطح معاونت‌ها برگزار شد.

به گفته حجت الاسلام نیکنام، حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در سال گذشته به عنوان مسئول نمایندگی برتر در کشور انتخاب شد.

مسئول عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی سپاه کربلا خاطرنشان کرد: دوره‌های تریت و تعالی پایوران به صورت فردی و خانوادگی با استفاده از اساتید برجسته و در دوره‌هایی در قم و مشهد برگزار می‌شود.

به گفته حجت الاسلام نیکنام، ۹۰ درصد دوره تربیت و تعالی با سرفصل‌های تعمیق معنویت و بصیرت دینی برای پایوران برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار