مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع):

استاد مطهری، شهید جهاد تبیین و جنگ شناختی بود

حجت‌الاسلام «باقری» گفت: استاد فرزانه مرتضی مطهری، شهید جهاد تبیین و جنگ شناختی بود و در هجوم اقیانوس شبهات، با بصیرت کامل پاسخ منطقی و درخور و از روی شناخت ارائه می‌کرد.
کد خبر: ۵۸۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷ - 02May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «برهان باقری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) در آیین تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سلمان مشهد با تبریک هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بارز معلمان و مربیان عقیدتی سیاسی بصیرت‌افزایی به جامعه و تأثیر پذیرفتن از برخی شبهات در فضای مجازی است.

وی ادامه داد: برخی افراد در این حوزه متأثر از فضای مجازی در مقابل هجمه دشمنان تأثیر می‌پذیرند و ارزش‌های اسلامی ایرانی را هدف می‌گیرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: معلمان و مربیان باید مانند نورافکن عمل نمایند تا جامعه دچار گمراهی و تباهی نشود و با تببین دستاوردهای و ارزش‌های این نظام الهی نسل جوان بابصیرت و انقلابی تربیت کنند.

باقری شناخت و آگاهی کامل از شبهات و تأثیر نپذیرفتن از آن را از ویژگی‌های بصیرتی شهید مطهری در جهاد تبین برشمرد و گفت: استاد فرزانه مرتضی مطهری، شهید جهاد تبیین و جنگ شناختی بود که در هجوم اقیانوس شبهات، با بصیرت کامل پاسخی منطقی و درخور و از روی شناخت نسبت آن شبهه ارائه می‌کرد.

وی بیان داشت: جرم شهید مطهری، جهاد تبیین بود و گروهی مانند «فرقان» که ماهیت پلیدشان توسط این استاد فرزانه بر باد رفته بود ناجونمردانه این مجاهد عالم و فیلسوف قرن را به شهادت رساندند، اما راه و منش مطهری‌ها و همه مجاهدان این مسیر تعالی‌بخش ادامه خواهد داشت.

در پایان این همایش بصیرتی از مربیان عقیدتی، سیاسی، آموزش نظامی، صالحین، کارکنان پاسدار و وظیفه نمونه ناحیه مقاومت بسیج سلمان مشهد تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار