نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایرانی حفظ شود

«شیخی» با تاکید بر اینکه در رساندن فرهنگ و ایثار به شهادت به نسل جدید باید تلاش کنیم، گفت: نباید بگذاریم فرهنگ ایثار و شهادت از جامعه ایرانی گرفته شود.
کد خبر: ۵۸۶۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸ - 03May 2023

نباید بگذاریم فرهنگ ایثار و شهادت از جامعه ایرانی گرفته شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، مراسم رونمایی از کتاب «زمانی برای عاشقی» عاشقانه‌های یک فرمانده در وصف خاطرات «معصومه خدابخشی» همسر سردار شهید «محسن عینعلی» به قلم «لیلا گودرزیان‌فرد» در راستای کنگره هشت هزار شهید استان همدان در خانه کتاب و ادبیات تهران برگزار شد.

در راستای تجلیل از مقام شامخ همسران و مادران شهدا تنی چند از نمایندگان زن در مجلس شورای اسلامی خانم‌ها «فاطمه قاسم پور»، «فاطمه رحمانی» و «زهرا شیخی‌مبارکه» نیز در این مراسم حضور داشتند.

«زهرا شیخی‌مبارکه» نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با بیان اینکه نسل امروز بسیار تشنه شنیدن خاطرات و ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، اظهار داشت: اهالی هنر رسالت خود را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حتی بهتر از رزمندگان می‌توانند ادا کنند.

وی افزود: کاری یک هنرمند و نویسنده می‌تواند انجام دهد شاید هیچ کدام از ماها نمی‌توانیم انجام دهیم. ما جوان‌هایی داریم یک شبه ره صدساله را طی می‌کنند و درک ایثارگری‌های رزمندگان بسیار بر روی آنان تاثیرگذار خواهد بود‌.

این نماینده زن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در رساندن فرهنگ و ایثار به شهادت به نسل جدید باید تلاش کنیم، تصریح کرد: نباید بگذاریم فرهنگ ایثار و شهادت از جامعه ایرانی گرفته شود.

وی در پایان متذکر شد: همه باید تلاش کنیم فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جدید معرفی کنیم و هدف ما نباید مورد غفلت واقع شود‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار