به دست رئیس جمهور؛

فاز اول و دوم مجتمع توانبخشی ایثار گلستان افتتاح می‌شود

استاندار گلستان گفت: مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار تاکنون ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و فاز اول و دوم این پروژه شامل بخش‌های اقامتی و توانبخشی در سفر رئیس جمهور به گلستان افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳ - 03May 2023

فاز اول و دوم مجتمع توانبخشی ایثار گلستان افتتاح می‌شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «علی‌محمد زنگانه» استاندار گلستان روز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت در نشست با دکتر عباس زارع‌نژاد مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران و حجت‌الله امانی مدیر موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار اظهار داشت: در دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل این مجتمع هزینه شده است.

وی افزود: اگرچه تخصیص اعتبارات مصوب سفر اول هیئت دولت به گلستان به‌صورت کامل صورت نگرفته، اما به دلیل اهمیت این پروژه و جایگاه رفیع جانبازان و ایثارگران تخصیص اعتبار این پروژه بیش از ۱۰۰ درصد بوده است. خوشبختانه نگاه همه به این پروژه خاص بوده و امیدواریم این پروژه که وسعتی بیش از ۱۰ هزار متر مربع دارد در شأن ایثارگران و جانبازان باشد.

استاندار گلستان ادامه داد: اداره ورزش و جوانان استان گلستان در حوزه مجوز‌های تربیت بدنی، شهرداری گرگان در حوزه محوطه‌سازی و دانشگاه علوم پزشکی استان در حوزه مجوز‌های توانبخشی همکاری کامل را خواهند داشت.
زنگانه خاطرنشان کرد: در سفر دوم رئیس جمهور به استان عملیات اجرایی خانه ایثار (پارک سلامت) برای جانبازان و ایثارگران حوزه اعصاب و روان و خانواده‌های سالمند آنان آغاز خواهد شد.

عباس زارع‌نژاد، مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست با اشاره به ویژگی‌های مجتمع‌های فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در سراسر کشور، بهره‌برداری از مجتمع ایثار گلستان را گامی برای گسترش و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به ایثارگران استان گلستان اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: پیرو دستور دکتر قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مجتمع‌های فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار، فرایند تکمیل پروژه استان گلستان به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های خدماتی پس از ۵ سال توقف آغاز شد و با استفاده از اعتبارات سفر‌های استانی رئیس جمهور و بنیاد شهید و امور ایثارگران تکمیل می‌شود.

مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه ضمن تشکر از اهتمام ویژه استاندار گلستان به جامعه ایثارگری در خصوص سفر استانی رئیس جمهور به این استان تأکید کرد: تکمیل فاز اول و دوم مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار گلستان توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز شده و تا قبل از دوره دوم سفر استانی رئیس جمهور به این استان پایان خواهد یافت.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار