در بازدید از تیپ ۲۸۱ زرهی شهید نیکخواه؛

فرمانده نزاجا: آمادگی رزمی نیروهای جمهوری اسلامی ایران قابل آزمودن نیست

امیر سرتیپ «حیدری» گفت: آمادگی رزمی نیروهای جمهوری اسلامی ایران قابل آزمودن نیست و نیروی زمینی ارتش در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی در خط مقدم دفاع از کشور قرار دارد.
کد خبر: ۵۸۶۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲ - 03May 2023

فرمانده نزاجا: آمادگی رزمی نیروهای جمهوری اسلامی ایران قابل آزمودن نیستبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در بازدید از تیپ ۲۸۱ زرهی شهید نیکخواه استان کرمانشاه پس از بازدید از بخش‌های مختلف این تیپ، با اشاره به آمادگی رزمی بالای نیروهای مسلح، اظهار داشت: سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران دست بر روی ماشه آماده هستند تا با جانفشانی از مرزهای ایران دفاع کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمنان بدانند که اگر خطایی از آنان سر بزند قاطعانه پاسخ می‌دهیم و طومار آن‌ها را در کسری از زمان در هم می‌پیچیم.

وی مهمترین اولویت نیروی زمینی ارتش را حفظ و ارتقای رزمی و توان دفاعی و ارائه آموزش دقیق به نیروها برای تأمین امنیت کشور دانست و تأکید کرد: آمادگی رزمی نیروهای جمهوری اسلامی ایران قابل آزمودن نیست و نیروی زمینی ارتش در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی در خط مقدم دفاع از کشور قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار