نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی:

باید برای ارتباط موثر با دانش آموزان برنامه‌ریزی کنیم

عسگری با تاکید بر اهمیت نقش تعلیم و تربیت در تحقق سلامت اخلاقی جامعه، گفت: باید برای ارتباط موثر با دانش آموزان و تحقق یک نظام آموزشی توانمند که در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد برنامه‌ریزی کنیم.
کد خبر: ۵۸۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶ - 03May 2023

 باید برای ارتباط موثر با دانش آموزان برنامه ریزی کنیم«مهدی عسگری» نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته معلم در باشگاه میلاد شهرداری کرج، ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک روز و هفته معلم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: نباید اجازه دهیم سهم آموزش و پرورش در دریافت اطلاعات و آگاهی‌های دانش آموزان کم شود.

وی با تاکید بر اینکه باید بستر گفت‌وگوی سازنده و ارتباط موثر با دانش آموزان در مدارس فراهم شود، تصریح کرد: تاثیر پذیری دانش آموزان از فضای مجازی، رسانه‌ها، بازی‌های رایانه و... هر روز بیشتر می‌شود و این در حالی است که نظام آموزشی کشور باید با یک برنامه ریزی جامع و برپایه سند تحول آموزش و پرورش و بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به گونه‌ای برنامه ریزی کند که در عصر رسانه‌ها، ارتباط سازنده‌ای با دانش آموزان داشته باشد.

عسگری با اشاره به تلاش دشمنان جهت سوء استفاده از دانش آموزان و تحمیل سبک زندگی بی اخلاق غربی به آن‌ها، افزود: معلمان و فرهنگیان نقش بسیار مهمی در انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان و خنثی سازی اهداف شوم دشمن دارند.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه معلمان در صف نخست جهاد تبیین قرار دارند، خاطرنشان کرد: برای تحقق جامعه‌ای سالم و اخلاق مدار باید با روشنگری و بصیرت افزایی، از آسیب پذیری نسل جوان کشور در برابر هجمه رسانه‌ای دشمنان جلوگیری به عمل آوریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار