برگزاری جلسه رفع موانع تکمیل و بهره‌برداری از یادمان شهید گمنام شهرستان چایپاره

مسئول مهندسی و امور یادمان‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی جهت بررسی و رفع موانع موجود بهره‌برداری و اتمام یادمان شهید گمنام شهرستان چایپاره شهر چورس به این شهرستان سفر کرد.
کد خبر: ۵۸۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ - 03May 2023

برگزاری جلسه رفع موانع تکمیل و بهره‌برداری از یادمان شهید گمنام شهرستان چایپارهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «افشین سیمین مرام» مسئول مهندسی و امور یادمان های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی امروز جهت بررسی روند ساخت و رفع موانع موجود و اتمام یادمان شهید گمنام شهرستان چایپاره شهر چورس از این پروژه بازدید کرد.

سپس طی جلسه‌ای با حضور فرماندار چایپاره، امام جمعه شهر چورس، ریس بنیادشهید شهرستان و دیگر اعضای هیئت امنای شهید گمنام مسائل و مشکلات موجود این یادمان مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه با تاکید بر لزوم اتمام این پروژه تا خرداد سال جاری مقرر شد  فرمانداری و شهرداری شهرستان چایپاره و اعضای هیئت امنا شهید گمنام چورس اهتمام لازم را جهت ساخت، تکمیل و اتمام یادمان شهید گمنام  معمول و از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی نیز تا حد ممکن مساعدت  لازم را در این زمینه معمول گردد. تلاش ویژه در این راستا و تلاش لازم برای تکمیل یادمان تا پایان اردیبهشت مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار