فرمانده پایگاه هوایی شهید اکبری:

هنر معلمی پرواز روح تا اوج کرامات انسانی است

سرهنگ «پورحسین» گفت: هنر معلمی، پرواز روح تا اوج کرامات و فضائل اخلاقی و ساختن جامعه به امید فردایی باشکوه است.
کد خبر: ۵۸۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴ - 03May 2023

هنر معلمی پرواز روح تا اوج کرامات انسانی استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سرهنگ خلبان ستاد «هادی پورحسین» فرمانده پایگاه آموزش هوانوردی شهید عباس اکبری به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری و هفته معلم پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روزمعلم، روز بزرگداشت خوبی ها، عشق، ایثار و تجلیل از بزرگانی است که برای آراستن فرزندان این ملت به زیورعلم و دانش از جان مایه گذاشته و تعلیم وتربیت را جرعه جرعه در جان‌ها جاری کرده اند.

بدون شک معلمی شغل وحرفه نیست، ذوق وهنروعشق است. تربیت انسان و پرواز روح تا اوج کرامات و فضائل اخلاقی و هنر ساختن جامعه و نوید فردایی باشکوه است.

معلم راهنمای خوبی‌ها و نیکی‌ها وهدایتگرو بیدارکننده است و روز و هفته معلم پاسداشت انسان‌های فرهیخته، بااخلاص و دانشمندی است که مطهری ها، بهشتی ها، صیاد شیرازی ها، بابایی ها، سلیمانی‌ها و صد‌ها اسوه دیگر را تربیت کرده اند واین بزرگان، خود چراغی فروزان در مسیر تعلیم و تربیت شدند.

اینجانب با گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری و هفته معلم، این ایام را به همه استادان، پیشکسوتان و معلمان فرهیخته ایران سربلند اسلامی و ارتش انقلابی و بطور ویژه به استادان خلبان نیروی هوایی الهی با ایثاروفداکاری درس شجاعت وجوانمردی را می‌آموزند و نیز به همسران و فرزندان همرزمان دلاورخود در نیرو‌های مسلح که به تکلیف مقدس معلمی اشتغال دارند تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

در پایان ضمن قدرشناسی از این طلایه داران علم و جهد، از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری به ملت شریف ایران اسلامی تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار