فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عنوان کرد؛

اشراف کامل نیروی پدافند هوایی ارتش بر تمامی تحرکات پرنده‌های بیگانه در منطقه

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش با دراختیار داشتن سامانه سلاح‌های راداری و موشکی بومی و به‌روز توانسته تمامی تحرکات پرنده‌های بیگانگان را فراتر از مرز‌های هوایی کشورمان رصد و شناسایی کند.
کد خبر: ۵۸۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹ - 03May 2023

اشراف کامل نیروی پدافند هوایی ارتش بر تمامی تحرکات پرنده‌های بیگانه در منطقهبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، اردیبهشت ۱۴۰۲ از SOC گروه پدافند هوایی اهواز و سایت‌های راداری و موشکی تابعه بازدید کرد.

امیر صباحی‌فرد در این بازدید گزارش‌های کشف و شناسایی رادار‌ها و مطابقت آن با گزارش SOC و نیز کنترل آن با شبکه یکپارچه پدافند هوایی را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در جمع فرماندهان و کارکنان گروه پدافند هوایی اهواز گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش با دراختیار داشتن سامانه سلاح‌های راداری و موشکی بومی و به‌روز توانسته است تمامی تحرکات پرنده‌های بیگانگان را فراتر از مرز‌های هوایی کشورمان رصد و شناسایی کند.

امیر صباحی‌فرد با تاکید بر اینکه کارنامه پدافند هوایی ارتش در تامین امنیت آسمان ایران درخشان است، تصریح کرد: کارآمدی سامانه‌های پدافندی و تجهیزات پیشرفته بومی، قدرت بازداندگی و نیز تامین امنیت منافع ملی کشورمان را در عرصه جهانی بیش از پیش تقویت کرده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید براینکه معرفت جنگ در تمام جهات باید به نسل جوان معرفی شود، خاطرنشان کرد: مقدمات و ملزومات برای هرچه بهتر اجرا شدن اردو‌های معارف جنگ دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش مهیا شود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار