فرمانده نیروی انتظامی کشور:

پلیس با هرگونه هنجارشکنی و تعدی به حقوق مردم قاطع برخورد می کند

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه با هرگونه هنجارشکنی و تعدی به حقوق مردم برخورد و به وظیفه خود عمل می‎کنیم، گفت: مردم امر به معروف و نهی از منکر را در حد لسانی انجام دهند و بیشتر از آن را به مسئولان مربوطه واگذار کنند.
کد خبر: ۵۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ - 18November 2015

پلیس با هرگونه هنجارشکنی و تعدی به حقوق مردم  قاطع برخورد می کند

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس،  سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی پیش از ظهر امروز در نشست خبری، در ارتباط با موضوعات مرزها، اظهار داشت: به امید خدا مرزهایی که در خراسان جنوبی داریم دارای امنیت پایداری هستند و مشکل خاصی نداریم و با آمادگی مرزبانی و نیروهای انتظامی مرزها دارای امنیت هستند و مشکلی وجود ندارد.

وی ادامه داد: آمادگی داریم با کسانی که به مرزهای ما تعدی کنند برخورد کنیم.
 
فرمانده نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: در مرزهای خشکی و آبی که داریم با حضور پررنگ مرزبانان و نیروهای انتظامی و سپاه و ارتش اقدامات خوبی ایجاده شده و همچنین اقدامات خوبی برای انسداد مرزها صورت گرفته و آمادگی خوبی نیز وجود دارد.
 
سردار اشتری افزود: اقدامات پیشگیرانه را هم اگر تحرکی وجود داشته باشد انجام میدهیم.
 
وی در مورد دفاع از آمران به معروف، گفت: هر چه در قانون امر به معروف آمده همه دستگاهها موظف هستند که به پیروی از آن از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت کنند.
 
فرمانده نیروی انتظامی کشور ادامه داد: البته شرایط برای آمران به معروف و ناهیان از منکر مشخص شده که اگر این شرایط را داشته باشند، حمایت میشوند.
 
سردار اشتری با بیان اینکه مردم سعی کنند امر به معروف و نهی از منکر را در حد لسانی انجام دهند و بیشتر از آن را به مسئولان مربوطه سپرده و اگر گزارشاتی را در این مورد دارند نیروی انتظامی به جد پیگیری و با حکم قضایی با آنها برخورد میکند.
 
وی به طرح برخورد با رانندگانی که شئونات اسلامی را رعایت نمیکنند اشاره کرد و گفت: این طرح ادامه دارد و مستمر است و از گذشته نیر اجرا میشده اما تاکید بر این است که با شدت بیشتری اجرا شود.
 
فرمانده نیروی انتظامی کشور ادامه داد: مردم باید با امنیت کامل در محیط جامعه زندگی کنند و هیچ کسی حق ندارد که کوچکترین تعدی را به مردم به ویژه به بانوان انجام دهد.
 
سردار اشتری یادآور شد: با هرگونه هنجار شکنی و تعدی به حقوق مردم برخورد و به وظیفه خود عمل خواهیم کرد.
 
وی با اشاره به برنامههای نیروی انتظامی برای برگزاری مراسم اربعین حسینی و ایجاد امنیت برای کاروانهای پیاده، گفت: با مسئولیت وزیر کشور ستاد اربعین راهاندازی شده است و همه دستگاه مسئولیت دارند و نیروی انتظامی قرارگاه اربعین را راهاندازی کرده و در بین راهها پاسخگو به زائران خواهد بود.
 
فرمانده نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: همچنین در مورد کنترل ورود و خروج در مرزها نیز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی آمادگی کامل دارد.
 
سردار اشتری خاطرنشان کرد: آمادگی نیروی انتظامی از مبدا تا مقصد نیر وجود دارد تا مردم در پایانههای مرزی کمترین مشکل را نداشته باشند و همچنین زیرساختها نیز در این پایانهها تقویت شده است.
 
وی به مردم توصیه کرد: برای شرکت در مراسم اربعین حسینی با گذرنامه معتبر اقدام کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار