معاون هماهنگ‌کننده ارتش در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

ارتش برای طراحی رزمایش‌ها از آیین‌نامه‌های شرقی و غربی استفاده نمی‌کند

امیر سیاری گفت: ارتش در رزمایش‌ها از تکنیک‌ها و روش‌هایی استفاده می‌کند که ساخته و پرداخته ذهن فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران است؛ بدین معنی که برای طراحی و اجرای رزمایش‌ها از آیین‌نامه‌های شرقی و غربی استفاده نمی‌کند.
کد خبر: ۵۸۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۴ - 04May 2023

ارتش برای طراحی رزمایش‌ها از آیین نامه‌های شرقی و غربی استفاده نمی‌کندامیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره مؤلفه‌های قدرت ارتش، اظهار داشت: قدرت چند مؤلفه دارد که یکی از آن مؤلفه‌ها «نیروی انسانی» است.

امیر سیاری افزود: نیروی انسانی امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران تربیت‌یافته فرماندهان کشورمان هستند و این باعث شده تا این عزیزان همگی بر اساس ارزش‌ها و مفاهیم اسلامی ـ ایرانی آموزش ببینند و مهارت‌های لازم را کسب کنند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش «تجهیزات» را دومین مؤلفه قدرت برشمرد و گفت: تجهیزاتی که امروز ارتش مورد استفاده قرار می‌دهد، توسط متخصصان صنعت دفاعی کشورمان و با تکیه بر دانش و مهارت بومی طراحی و تولید شده‌اند.

دریادار سیاری «رزمایش» را مؤلفه بعدی قدرت عنوان خاطرنشان کرد: در رزمایش‌های ما نیز از تکنیک‌ها و روش‌هایی استفاده می‌شود که ساخته و پرداخته ذهن فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران است؛ بدین معنی که برای طراحی و اجرای رزمایش‌ها از آیین‌نامه‌های شرقی و غربی استفاده نمی‌کنیم، بلکه همه آیین‌نامه‌ها توسط ذهن جوانان این مرز و بوم طراحی و رزمایش‌ها بر اساس این آیین‌نامه‌ها اجرا می‌شوند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها