برگزاری نشست بررسی نقش یگان‌های ارتش استان فارس در دفاع مقدس

جلسه هماهنگی و بررسی مداخل ارتش استان فارس در دانشنامه دفاع مقدس استان جهت ثبت و ضبط تاریخ شفاهی جنگ تحمیلی از زبان فرماندهان و پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۶۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶ - 03May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، جلسه هماهنگی و بررسی مداخل ارتش استان فارس در دانشنامه دفاع مقدس استان و ثبت و ضبط تاریخ شفاهی جنگ تحمیلی از زبان فرماندهان و پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران در فارس با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس، ناخدایکم «محمدرضا کشکولی» مسوول دانشنامه دفاع مقدس فارس، با حضور نویسندگان، کارشناسان و فرماندهان یگانهای ارتش در استان فارس در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس برگزار شد.

حاضرین در این جلسه ضمن بررسی مداخل ارتش در چهارچوبهای شهدا، نظامی، جغرافیایی و سیاسی فرهنگی اجتماعی به بررسی معیار‌های ارزیابی و فرایند تولید مقالات و پیشرفت کار و همچنین چگونگی تدوین مقاله مداخل این دانشنامه پرداخته و نقشه راه آینده را بررسی کردند.

در ادامه این جلسه مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس مصوب کرد که هریک از یگان‌های ارتش یک کتاب از تاریخچه نقش آن یگان در دفاع مقدس تدوین و تالیف کند، جلسات پیگیری مداخل ارتش استان فارس در دانشنامه دفاع مقدس فارس ماهانه پیگیری شود و علاوه بر این هر یگان یک نماینده تام الاختیار جهت پیگیری دانشنامه دفاع مقدس و تاریخ شفاهی جنگ تحمیلی به اداره کل حفظ آثاردفاع مقدس فارس معرفی کند.

در پایان این جلسه سردار کوشکی قول مساعد داد که اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس، صفر تا صد هزینه‌های نوشتن مداخل را به نویسندگان و پژوهشگران پرداخت کند.

انتهای پیام/ رسول رحمتی اصل

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار