خداحافظی با شرکت‌های پیامک انبوه فاقد مجوز از وزارت فرهنگ

با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، به زودی از فعالیت شرکت‌های فاقد مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه پیامک انبوه جلوگیری می‌شود.
کد خبر: ۵۸۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴ - 03May 2023

خداحافظی با شرکت‌های پیامک انبوه فاقد مجوز از وزارت فرهنگبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی؛ سی و هفتمین جلسه کارگروه «ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی» با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهاد‌های عضو به ریاست دکتر حامد حاجی‌ملامیرزایی برگزار شد.

در این نشست حامد حاجی‌ملامیرزایی رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی با بررسی گزارش تخلفات شرکت‌های ارسال پیامک انبوه و انتقاد‌هایی که به رویه فعالیت برخی از آنان وارد است، اعلام کرد به زودی از فعالیت شرکت‌های فاقد مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه پیامک انبوه با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جلوگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه باید تبلیغات در حوزه پیامک انبوه ساماندهی شود خاطر نشان کرد: هر چند شرکت‌های رسمی و دارای مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بر اساس ضوابط و قوانین جاری کشور در حوزه پیامک انبوه فعالیت می‌کنند، اما لازم است این شرکت‌ها بیش از پیش بر رعایت قوانین حوزه تبلیغات دقت کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار