دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مرکزی:

شهید «الداغی» الگوی غیرت در عصر تهاجم فرهنگی دشمنان است

حجت‌الاسلام تاج‌آبادی با تأکید بر اینکه شهید «الداغی» الگوی غیرت در عصر تهاجم فرهنگی دشمنان است، گفت: این جوان سبزواری برای نهی از منکر و دفاع از ناموس مردم به شهادت ‌رسید.
کد خبر: ۵۸۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷ - 03May 2023

شهید «الداغی» الگوی غیرت در عصر تهاجم فرهنگی دشمنان استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام والمسلمین «رضا تاج آبادی» دبیر جبهه فرهنگی انقلاب استان مرکزی با اشاره به شهادت مظلومانه، شجاعانه و غیرتمندانه «حمیدرضا الداغی» جوان خوش‌غیرت سبزواری اظهار داشت: کسانی که با بی‌حجابی خود به شعار «زن زندگی آزادی» دروغین دشمنان دامن زندند اکنون باید پاسخگو باشند و قطعاً در قیامت نیز مدیون خون شهدای امنیت و شهید غیرت «شهید حمیدرضا الداغی» هستند.

حجت‌الاسلام تاج‌آبادی با تأکید بر اینکه شهید «الداغی» الگوی غیرت در عصر تهاجم فرهنگی دشمنان است گفت: این جوان سبزواری برای نهی از منکر و دفاع از ناموس مردم به شهادت ‌رسید.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب استان مرکزی با اشاره به جایگاه و ارزش بانوان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: بانوان در هیچ کشوری به‌اندازه ایران صاحب عزت و قدرت نیستند و هیچ‌یک از رهبران جهان به‌اندازه امامین و رهبران جمهوری اسلامی ایران وکیل مدافع حقوق زن‌ها نبوده‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت امربه‌معروف و نهی از منکر در حکمت ۳۱ نهج‌البلاغه اظهار کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر باعث قدرت مؤمنین و نهی از منکر باعث ذلت و ضعیفی دشمنان اسلام و کافران می‌شود.

وی افزود: فراموشی امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه باعث ذلت مؤمنان خواهد شد و اکنون در جامعه باید این واجب فراموش‌شده را احیا کنیم تا نهادهای قانونی و امنیتی اقتدار بیشتری برای اجرای قانون در جامعه پیدا کنند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب استان مرکزی عنوان کرد: ترک امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه باعث کاهش اقتدار پلیس و قوه قضائیه در جامعه خواهد شد.

تاج‌آبادی در پایان تصریح کرد: امیدواریم که امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه رواج پیدا کند و توطئه دشمنان در زمینه ترک این واجب فراموش‌شده، نقش بر آب شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار