معاون علمی، پژوهشی و فناوری و سپاه روح‌الله استان مرکزی:

۱۵۳ طرح به نهمین جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری بسیج استان مرکزی ارسال شد

رحیمی گفت: ۱۵۳ طرح به نهمین جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری بسیج استان مرکزی ارسال شد که ۶۵ طرح مورد داوری و ارزیابی قرار گرفت و از این تعداد، هفت طرح اختراعات برگزیده شد.
کد خبر: ۵۸۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱ - 03May 2023
۱۵۳ طرح به نهمین جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری بسیج استان مرکزی ارسال شدبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «علی رحیمی» معاون علمی، پژوهشی و فناوری و سپاه روح‌الله استان مرکزی در آیین نهمین جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری بسیج استان مرکزی، در سالن غدیر استانداری این استان در اراک، اظهار داشت: کمیته‌های علمی و و اجرایی نهمین جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری بسیج این استان اوایل آذرماه شکل گرفت و به دلیل استقبال بالا، مهلت ارسال آثار سه بار تمدید شد.
 
وی افزود: تعداد طرح‌های ورودی در این جشنواره نسبت به جشنواره ۱۴۰۰، با افزایش ۲۰ درصدی همراه بود.
 
معاون علمی، پژوهشی و فناوری و سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: در کمیته پنج‌گانه این جشنواره تلاش شد تا رویداد به شکل بهتر و با نواقص کمتری برگزار شود.
 
رحیمی ادامه داد: در این جشنواره حضور بیشتر اساتید، نخبگان و فرهیختگان بیشتر از قبل بود و تنوع طرح‌ها نیز بیشتر است.
 
وی بیان کرد: ۴۰ اساتید متخصص در بررسی و داوری طرح‌های ارایه شده به این جشنواره مشارکت داشتند.
 
معاون علمی، پژوهشی و فناوری و سپاه روح‌الله استان مرکزی  یادآور شد: ۱۵۳ طرح به نهمین جشنواره استانی جهادگران علم و فناوری بسیج استان مرکزی ارسال شد که ۶۵ طرح مورد داوری و ارزیابی قرار گرفت و از این تعداد، هفت طرح اختراعات برگزیده شد.
 
رحیمی خاطر نشان کرد: سه پایگاه علمی سپاه روح‌الله این استان نیز از مجموع ۳۱ پایگاه، بخش جهادگران علمی و فناوری و ۹ نفر نیز در حوزه اقشار برگزیده شدند.
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها