فرمانده سپاه سرپل ذهاب خبر داد؛

میزبانی از ۲۸ استان در سالروز عملیات بازی‌دراز در سرپل ذهاب

سرهنگ «اکبری» گفت: سرپل‌ذهاب در سنوات گذشته میزبان ۲۶ استان بود و امسال ۲۸ استان برای حضور در سرپل ذهاب اعلام آمادگی کرده‌اند و برای اسکان میهمانان از تمام ظرفیت شهرستان استفاده شده و از شهرستان‌های مجاور نیز کمک گرفته شده است.
کد خبر: ۵۸۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶ - 03May 2023

میزبانی از ۲۸ استان در سالروز عملیات بازی‌دراز در سرپل ذهابسرهنگ پاسدار «حسین کاکایی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمانشاه، از آمادگی شهرستان برای برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز خبرداد و اظهار داشت: برنامه گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز بعد از دریافت دستور از سوی فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و تمهیدات مقدماتی برگزاری مراسم از تاریخ ۱۸ اسفند سال گذشته در دستور کار قرار گرفت.

وی بابیان اینکه تمهید مقدمات برگزاری مراسمات ویژه سالروز عملیات غرور آفرین بازی‌دراز یک کار سنگین و بسیار شیرین بود افزود: برای انجام هماهنگی‌های لازم جلسات مختلفی هم در استان و هم حدودا ۱۶ جلسه در شهرستان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب با اشاره به تغذیه و پذیرایی از میهمانان تصریح کرد: مقدمات تغذیه و پذیرایی از میهمانان در شهرستان فراهم شده است در این بخش علاوه بر ظرفیت سپاه از ظرفیت مواکب و خیرین نیز استفاده شده و ایستگاه‌های صلواتی پر رونقی امسال در مسیر یادمان حضور دارند البته مواکب بسیاری برای حضور در شهرستان و ارائه خدمت به زوار اعلام آمادگی کردند که ما توانستیم از ۴۰ موکب استفاده کنیم و گنجایش استفاده از همه ظرفیت وجود نداشت.

سرهنگ کاکایی به بخش اسکان میهمانان اشاره کرد و گفت: سرپل‌ذهاب در سنوات گذشته میزبان ۲۶ استان بود و امسال ۲۸ استان برای حضور در سرپل ذهاب اعلام آمادگی کرده‌اند و برای اسکان میهمانان از تمام ظرفیت شهرستان استفاده شده و از شهرستان‌های مجاور نیز کمک گرفته شده است.

وی در پایان عنوان کرد: تمام تمهیدات امنیتی، درمانی، فرهنگی، عبادی، بهداشتی و... برای برگزاری باشکوه مراسم تامین شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار