استاندار لرستان تأکیدکرد؛

لزوم کار جهادی مدیران در لرستان

زیویار گفت: لازم است برای رسیدگی به مشکلات مردم و وجود گره‌هایی که در سر راه است، مدیران دستگاه‌های اجرایی مقداری بیشتر از حد معمول و در چهارچوب قواعد اداری پیگیری کنند.
کد خبر: ۵۸۶۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲ - 03May 2023

لزوم کار جهادی مدیران در لرستانبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «فرهاد زیویار» استاندار لرستان امروز (چهارشنبه) در حاشیه نشست شورای فرمانداران ، اظهار داشت: در این جلسه مراوده و تبادل‌نظر ۳۴ بخش استان انجام پذیرفت و گزارش اقدامات حوزه معاونت سیاسی ارائه شد.

وی گفت: در این جلسه بر موضوع کار جهادی، نه کار اداری، تاکید شد و این عبارت به معنای این است که مدیران در دولت سیزدهم نباید صرفاً به ساعت اداری ۸ تا ۲ بعد از ظهر اکتفا کنند بلکه لازم است برای رسیدگی به مشکلات مردم و وجود گره‌هایی که در سر راه است، مدیران دستگاه‌های اجرایی مقداری بیشتر از حد معمول و در چهارچوب قواعد اداری پیگیری کنند.

استاندار لرستان، افزود: در این جلسه همچنین گزارشی از عملکرد دهیاران از طرف مدیر کل امور روستایی معاونت عمرانی ارائه شد و در خصوص نحوه انتخاب دهیاران بحث و تبادل نظر شد.

زیویار عنوان کرد: در بخش مناسبات فرهنگی با تاکید بر پیگیری کنگره شهدا که جز مأموریت‌ها و کارهای اساسی استان لرستان است، مباحث مربوط به هویت، حاشیه نشینی و مبارزه با فقر و فقر مطلق از موضوعاتی بود که در حوزه دفتر امور اجتماعی استانداری لرستان مطرح شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار