ما متحدیم/ همزمان با سالگرد عملیات سیدالشهدا؛

زائران البرزی راهیان نور یاد شهدای عملیات غرور آفرین سیدالشهدا را گرامی داشتند

۷۰۰ زائر کاروان راهیان نور استان البرز طی بازدید از منطقه عملیاتی فکه (شمالی) در استان ایلام، یاد و خاطره شهدای عملیات سیدالشهدا را گرامی داشتند.
کد خبر: ۵۸۶۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ - 04May 2023

زائران البرزی راهیان نور یاد شهدای عملیات غرور آفرین سیدالشهدا را گرامی داشتندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، ۷۰۰ زائر کاروان راهیان نور استان البرز که همزمان با دوازدهم اردیبهشت سالگرد عملیات غرور آفرین سیدالشهدا در منطقه عملیاتی فکه (شمالی) در استان ایلام حضور پیدا کرده بودند ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا، بر حفظ و حراست از کشور و حریم مقدس ولایت تاکید کردند و پس از دو روز بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور به استان البرز بازگشتند.

عملیات سیدالشهدا یکی از عملیات‌های غرور آفرین دفاع مقدس است که یک تیپ پیاده استان البرز از لشکر سید ۱۰ الشهدا در حالی که رزمندگان آن از جبهه فاو به قصد مرخصی اعزام شده بودند در برابر چند لشکر زرهی و مکانیزه تازه نفس عراق مردانه جنگندیدند و موفق به فراری دادن دشمن بعثی شدند.

به زعم کارشناسان نظامی در صورت پیروزی دشمن در این عملیات، سرنوشت جنگ به ضرر ایران تغییر می‌کرد.

در این عملیات غرور آفرین قریب به ۱۸۳ شهید تقدیم اسلام و انقلاب شده است. همچنین در این عملیات غرور آفرین رزمندگان اسلام بیش از ۲۸۰ تانک، نفر بر و ادوات زرهی دشمن را نابود کرده اند و قریب چهار هزار متجاوز بعثی را به هلاکت رسانده و یا اسیر کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار