رئیس ستاد اجرایی همایش علمی محله اسلامی خبر داد؛

ارسال ۱۰۷ اثر علمی به دبیرخانه همایش محلات اسلامی

سردار توکلی گفت: اهداف برگزاری همایش علمی محله اسلامی شامل توسعه ادبیات نظری محلات، توسعه تجربیات میدانی محلات و گفتمان‌سازی محلات اسلامی است.
کد خبر: ۵۸۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳ - 04May 2023

ارسال ۱۰۷ اثر علمی به دبیرخانه همایش محلات اسلامی به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمود توکلی» رئیس ستاد اجرایی همایش علمی محله اسلامی صبح امروز (پنجشنبه) در این همایش که به همت سپاه تهران بزرگ در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، اظهار داشت: ایده اولیه این برنامه یک سال پیش توسط سردار «حسن‌زاده» مطرح شد و در تابستان سال گذشته فراخوان آن توسط رسانه‌ها و فضای مجازی آغاز شد و یک هفته مانده به همایش ۱۰۷ اثر علمی به دبیرخانه آن ارسال شد.

توکی افزود: فراخوان این همایش در هشت محور و سه قالب مقالات علمی، تجربیات در حوزه محله و محلات اسلامی و ایده در مورد بهبود وضعیت محلات ارسال شده است.

رئیس ستاد اجرایی همایش علمی محله اسلامی ادامه داد: آثار ارسال به دبیرخانه این همایش در ۱۵ روز گذشته مورد ارزیابی قرار گرفت که در نهایت ۳۰ اثر برتر پذیرش شد و در انتها شش مقاله برتر انتخاب شد که امروز مورد تقدیر قرار می‌گیرند و در صورت امکان یک یا دو مقاله در همایش امروز ارائه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه این همایش سلسله نشست‌هایی برگزار شده است که پنج نشست در زمان برگزاری از طریق فضای مجازی در دسترس علاقمندان بود.

توکی در پایان گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده کتاب مقالات ارسال شده به این همایش تدوین و چاپ خواهد شد تا به اهداف برگزاری این همایش که شامل توسعه ادبیات نظری محلات، توسعه تجربیات میدانی محلات و گفتمان سازی محلات اسلامی است، دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار