یورش نظامیان صهیونیست به نابلس؛ شهادت ۳ نیروی مقاومت حماس

در یورش صبح امروز نیرو‌های ویژه رژیم صهیونیستی به نابلس، ۳ نیروی مقاومت حماس ترور و نزدیک به ۷ فلسطینی دیگر زخمی شدند.
کد خبر: ۵۸۶۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹ - 04May 2023

یورش نیرو‌های ویژه صهیونیست به نابلس

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نظامیان رژیم صهیونیستی، صبح امروز (پنجشنبه، ۴ می)، با حمله به یکی از شهرک‌های شهر نابلس در کرانه باختری اشغالی، یک منزل مسکونی را محاصره کردند. همزمان شمار زیادی از نیرو‌های اشغالگر با تجهیزات نظامی از محور‌های مختلف وارد شهر نابلس شدند و در چند نقطه این شهرک درگیری‌های شدیدی میان ساکنان فلسطینی و اشغالگران روی داد.

به اعلام وبگاه فلسطینی «شهاب»، نیرو‌های ویژه رژیم صهیونیستی یک منزل را در محله «الیاسمینه» در شهرک قدیمی نابلس محاصره کردند و همزمان بلندگو‌های مساجد در نابلس، مردم فلسطین را به پشتیبانی از نیرو‌های مقاومت و خارج کردن آن‌ها از محاصره دشمن فرا خواندند.

اما لحظاتی پس از درگیری شدید نیرو‌های ویژه صهیونیست با مقاومت، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که موفق به ترور دو تن از نیرو‌های مقاومت حماس شده است که پیشتر علیه صهیونیست‌ها عملیات انجام داده بودند و منجر به کشته شدن چند صهیونیست شده بودند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که امروز، پس از به دست آمدن اطلاعات دقیق، دو نیروی حماس به نام‌های «حسن قطنانی» و «معاذ المصری» که حدود یک ماه پیش با انجام عملیات «الاغوار» موجب هلاکت سه شهرک‌نشین صهیونیست شده بودند، به شهادت رسانده‌است و به همراه آن‌ها، «ابراهیم جبر» یکی از افرادی که به همراه این دو شهید در منزل محاصره شده حضور داشت و به آن‌ها برای مخفی شدن کمک کرده بود، نیز هدف قرار گرفت و به شهادت رسید.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها