فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا:

معلم، چراغ هدایت جامعه است

سردار خادم سیدالشهدا گفت: معلم، چراغ هدایت جامعه است؛ نور می‌دهد و با پرورش دانش آموز و دانشجو، آینده مملکت و انقلاب اسلامی ایران را بیمه می‌کند.
کد خبر: ۵۸۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲ - 04May 2023

معلم، چراغ هدایت جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار «احمد خادم سیدالشهدا» فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا امروز به مناسبت سالروز شهادت علامه شهید استاد «مرتضی مطهری» و گرامیداشت مقام معلم، با حضور در جمع معلمان و دانش آموزان دبستان دخترانه آزادگان منطقه فاز ۲ پادادشهر اهواز، با نثار درود به روح ملکوتی شهید مطهری اظهار داشت: معلم، چراغ هدایت جامعه است؛ نور می‌دهد و با پرورش دانش آموز و دانشجو، آینده مملکت و انقلاب اسلامی ایران را بیمه می‌کند.

وی افزود: در آیات قرآن کریم و روایات اسلامی، اهمیت زیادی به مقوله علم و تربیت نفوس و جایگاه رفیع معلم شده است.

سردار خادم سیدالشهدا با تبریک این روز بزرگ به کلیه معلمان دلسوز و مهربان بیان کرد: معلم، هادی جامعه اسلامی است و معلمان، جهادگران بزرگ عرصه جهادتبیین هستند.

وی افزود: طبق فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، شما دبستانی‌ها امید پیشرفت و آبادانی این کشور هستید.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور در توصیه‌هایی به دانش آموزان این مدرسه یادآور شد: ضمن یادگیری علوم و دانش، با احترام به پدر و مادر، معلم و ادای نماز اول وقت و قرائت قرآن کریم خود را برای ساختن آینده‌ای روشن آماده سازید.

در پایان این دیدار، معلمان این مدرسه آموزشی از سوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار