فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع):

قدر انقلاب اسلامی را بدانید و از ارزش‌های آن پاسداری کنید

سردار «حیدرنیا» در بازدید از نمایشگاه تجهیزات و ادوات نظامی لشکر ۱۰ سیدالشهدا با دانش آموزان مقطع متوسطه استان البرز دیدار کرد و گفت: قدر انقلاب اسلامی را بدانید و پاسدار ارزش‌ها و آرمان هایش باشید.
کد خبر: ۵۸۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ - 04May 2023

قدر انقلاب اسلامی را بدانید و از ارزش‌های آن پاسداری کنیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از البرز، سرتیپ دوم پاسدار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز امروز با حضور در نمایشگاه تجهیزات و ادوات نظامی لشکر ۱۰ سیدالشهدا با دانش آموزان مقطع متوسطه استان البرز که به ابتکار لشگر ۱۰ سیدالشهدا جهت آشنایی بیشتر با درس آمادگی دفاعی در این نمایشگاه حضور پیدا کرده بودند به گفت‌وگو پرداخت.

وی با بیان اینکه دستاورد‌های ارزشمند انقلاب اسلامی محصول تلاش شبانه روزی فرزندان مومن و ولایتمدار ایران اسلامی است، افزود: کشور در دوران پهلوی جهت ساده‌ترین تجهیزات به کشور‌های بیگانه نیازمند بود در حالی که در این نمایشگاه شما شاهد هستید که آن امروز به برکت انقلاب اسلامی، پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی دنیا به دست متخصصان ایرانی تولید می‌شود.

سردار حیدرنیا با تشریح جنگ ترکیبی دشمنان برای بی هویت کردن جوانان و نوجوانان و دور کردن آن‌ها از اعتقادات اسلامی، افزود: دشمنان که از قدرت نظامی و توان بازدارندگی کشور آگاه هستند، درصدد هستند تا با جنگ رسانه‌ای و کم کردن اعتقاد و باور‌های زیبای مذهبی، جوانان ما را مورد هدف قرار دهند که شما با بخشی از فتنه دشمنان در کلاس‌های سواد رسانه این نمایشگاه آشنا خواهید شد.

فرمانده سپاه استان البرز با تاکید بر اینکه جوانان کشور علاوه بر فراگیری آموزش‌های نظامی و دفاعی برای حراست از ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: دانش آموزان برای شناخت و مقابله با دشمن باید به سلاح بصیرت و معرفت نیز مسلح شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار