مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

دیدار با خانواده شهدا انگیزه‌ها را برای خدمت مضاعف می‌کند

«حجر گشت» دیدار با خانواده شهدا به مناسبت مختلف، انگیزه‌ها را برای خدمت مضاعف می‌کند.
کد خبر: ۵۸۶۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱ - 04May 2023

دیدار با خانواده شهدا انگیزه‌ها را برای خدمت مضاعف می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، «علی حجرگشت» مدیرکل آموزش و پرورش البرز به مناسبت هفته بزرگداشت معلم با خانواده معلمان شهید به نام‌های «عباس لطفی سیرایی»، «محمد پرورش» و «عیسی کیان» دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجرگشت با اشاره به اینکه شهدا سرمایه‌های زنده و جاودان نظام اسلامی هستند، اظهار داشت: شهدا حیات طیبه و تصویرگر عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با آثار و برکات زیادی همراه است و نهادینه شدن روح فداکاری، ایثارگری و مجاهدت در جامعه اسلامی را به همراه دارد.

حجرگشت ادامه داد: به برکت مجاهدت‌های شهدا، جانبازان و هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری ایران عزیز امروز مستقل شده و در بسیاری از عرصه‌ها توانمند و خودکفا است و در عرصه‌های بین المللی حرف برای گفتن دارد و به فضل الهی با ادامه مسیر شهدا ایران قوی محقق خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز خاطرنشان کرد: همانگونه که شهدا ستارگان درخشان آسمان افتخارات کشور و جامعه اسلامی هستند، خانواده‌های شهدا هم چشم و چراغ این جامعه هستند و دیدار با خانواده معظم شهدا به مردم و مسئولین امید و انگیزه برای ادامه مسیر انقلاب و خدمت به مردم را می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار