معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین:

غیرت دینی شهید الداغی باعث شد به فیض شهادت برسد/ حاج قاسم ماحصل حقیقی سپاه است

سردار معروفی گفت: شهید الداغی که اخیراً در سبزوار به شهادت رسید، شاید عضو پایگاه بسیج ما نبود، اما ناموس‌پرست بود و غیرت دینی او باعث شد به فیض شهادت برسد.
کد خبر: ۵۸۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱ - 04May 2023

حاج قاسم ماحصل حقیقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «حسین معروفی»  معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز (پنج‌شنبه) در همایش تبیین و ترویج مکتب شهید سلیمانی اظهار داشت: کلیدواژه سخن ماندگار «ما ملت امام حسینیم» شهید سلیمانی بدان معناست که امت اسلامی ما با الگوبرداری از فرهنگ سرخ عاشورا امروز نگاهش به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، است.

سردار معروفی افزود: هرکس می‌خواهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به درستی بشناسد، باید شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را بشناسد؛ زیرا حاج قاسم خروجی و ماحصل حقیقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: شهید الداغی که اخیراً در سبزوار به شهادت رسید شاید عضو پایگاه بسیج ما نبود، اما ناموس‌پرست بود و غیرت دینی او باعث شد به فیض شهادت برسد و این درست همان راهبردی است که شهید سلیمانی دنبال می‌کردند که دختران کم‌حجاب هم دختران جامعه ما هستند.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی را باید به چشم یک مکتب و مدرسه درس آموز نگاه کرد نه صرفاً یک شخص نظامی که داعش را نابود می‌کند؛ لذا باید گفتمان شهید سلیمانی را به جوانان بشناسانیم و به خاطره گویی از شهید بسنده نکنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: گذشت از مال، گذشت از آبرو، ولایتمداری بی نظیر و اخلاص در عمل از شاخصه‌های اصلی شهید سلیمانی است و ما با تعریف نظام فکری سیدالشهدای جبهه مقاومت به ترویج مکتب شهید سلیمانی می‌پردازیم.

سردار معروفی بیان کرد: شهید سلیمانی به شدت مردمی بود و مراسم تشییع ایشان در چندین شهر گواه این مسئله است که رابطه ایشان با مردم یک رابطه قلبی عمیق بود.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار