فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: شبکه یکپارچه پدافند هوایی با فیبر نوری تقویت می‌شود

امیر صباحی‌فرد اجرای شبکه فیبر نوری در گروه پدافند هوایی بهبهان را اقدامی جهادی خواند و گفت: این اقدام در راستای تقویت شبکه یکپارچه پدافند است.
کد خبر: ۵۸۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴ - 04May 2023

امیر صباحی فرد از گروه پدافند هوایی بهبهان بازدید کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، «امیر علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش (نپاجا) با حضور در گروه پدافند هوایی بهبهان، از بخش‌های مختلف این گروه پدافندی بازدید کرد.

امیر صباحی‌فرد در بازدید از اماکن اداری، قرارگاه سربازی و کوی سازمانی این گروه پدافندی، اظهار داشت: اقدامات عمرانی در راستای زدودن کهنگی، بازسازی و نوسازی اماکن اداری و سازمانی در دستور کار ما قرار دارد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی اجرای شبکه فیبر نوری در این گروه پدافندی را اقدامی جهادی خواند و افزود: این اقدام در راستای تقویت شبکه یکپارچه پدافند است.

وی در جمع خانواده‌های کارکنان کوی سازمانی این گروه پدافندی، موضوع معیشت کارکنان را از اولویت‌های نیروی پدافند هوایی برشمرد و افزود: سلسله‌مراتب فرماندهی در ارتش جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش و سعی خود را در بهبود شرایط خدمتی کارکنان به کار بسته‌اند؛ چرا که ارتقاء رفاه و معیشت موجب سخت‌کوشی، جدیت و پشتکار بیشتر کارکنان در کار خواهد بود و موجب ارتقای توان رزمی و آمادگی نیرو‌های مسلح خواهد شد.

این مقام نظامی تأکید کرد: موفقیت‌هایی که در نیرو‌های مسلح به دست می‌آید به پشتوانه حمایتی است که خانواده‌های کارکنان از آن‌ها دارند؛ لذا ارتقا سطح معیشت آن‌ها باید به جد دنبال شود و فرماندهی معظم کل قوا هم تأکیدات فراوان در جهت معیشت و رفاه کارکنان دارند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار