مسئول بسیج دانشجویی فارس:

رویداد پل با اولویت حل مسائل استان فارس برگزار شد

«یوسفی» با بیان دلایل برگزاری رویداد پل گفت: رویداد پل با اولویت مسائل استان فارس در سطح دانشگاههای فارس و کشور برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۷۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲ - 04May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، «سعید یوسفی» مسئول بسیج دانشجویی فارس امروز 14 اردیبهشتت در حاشیه رویداد ملی پل در جمع خبرنگاران بیان کرد: رویداد پل با اولویت مسائل استان فارس در سطح دانشگاههای فارس و کشور برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی فارس ادامه داد: ایده‌های دانشجویان برای حل مسائل را در قالب این رویداد پیش‌بینی کردیم تا پلی بین مسائل و حل مسائل استان فارس باشد.

وی ایجاد انگیزه در فضای دانشجویی و حمایت از دانشجویان اهل فکر و ایده را از اهداف برگزاری این رویداد برشمرد و عنوان کرد: اکنون جنبشی در خصوص مسائل استان با اولویت‌های اصلی در قالب یک پژوهش احصاء شده و در این باره ایده‌های دانشجویی را برای حل مسائل جمع آوری کردیم.

به گفته یوسفی، این رویداد در سطح ملی برگزار و از دانشگاههای مطرح کشور ایده‌هایی دریافت شد و خاتمه مراسم اختتامیه جوایز نفیسی تقدیم ایده‌های برتر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی بنیاد ملی نخبگان ایده‌های برتر مورد حمایت قرار خواهند گرفت و همچنین پوستر برگزاری دومین رویداد ملی پل نیز امروز رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار