فرمانده نیروی هوایی ارتش:

تمام نیاز‌های نیروی هوایی ارتش در داخل تأمین می‌شود

امیر سرتیپ واحدی گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و وجود دانشمندان و متخصصان، تمام نیاز‌های نیروی هوایی ارتش در داخل تأمین می‌شود.
کد خبر: ۵۸۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰ - 04May 2023

تمام نیاز‌های نیروی هوایی ارتش در داخل تأمین می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور سرزده در دانشگاه علوم وفنون هوایی شهید ستاری، ضمن دیدار با جمعی از اساتید و دانشجویان از بخش‌های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این بازدید با بیان اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و وجود دانشمندان و متخصصان داخلی، تمام نیاز‌های نیروی هوایی ارتش در داخل کشور تأمین می‌شود، اظهار داشت: امروز نیروی هوایی افتخار می‌کند که ادامه دهنده راه شهیدان بزرگی چون ستاری، بابایی و دیگر شهدای گرانقدر این نیرو است.

امیر واحدی در ادامه خطاب به دانشجویان، گفت: با تلاش شبانه روزی بکوشید تا پا جای پای شهیدان پر افتخار و پیشکسوتان سرافراز نیروی الهی هوایی بگذارید که در هشت سال دفاع مقدس و دوران بعد از آن با تمام وجود کوشیدند و از جان مایه گذاشتند تا این نظام مقدس اسلامی در جهان سربلند باشد و این نیروی خوشنام الهی جزو اولین‌ها به همگان معرفی شود.

فرمانده نهاجا تصریح کرد: امروز شما عزیزان وام‌دار بزرگمردانی هستید که از خود گذشتند تا این نیروی پر افتخار بدست شما جوانان باغیرت برسد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها