حضور 22 هزار دانشجو در اردوهای راهیان پیشرفت

«کفعمی»گفت: سال گذشته 22 هزار دانشحو در اردوهای راهیان پیشرفت حضور یافتند و امیدواریم امسال این حضور را 10 برابر کنیم.
کد خبر: ۵۸۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹ - 04May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «محمدحسین کفعمی» رییس سازمان بسیج دانشجویی در مراسم آغاز اردوهای پیشرفت در بندرعباس که به میزبانی ستاد نیروی دریایی سپاه برگزار شد، اظهار داشت: عرصه جهاد تبیین نیاز اصلی امروز کشور است تا جوان ما بداند که در کشور چه حوادثی را پشت سر گذاشته و امروز در چه نقطه پرافتخاری مانده است.

وی افزود: سازمان بسیج دانشجویی اردوهای راهیان پیشرفت را با همکاری نیروی دریایی سپاه از سال گذشته آغاز کردیم و 22 هزار نفر از دانشجویان سراسر کشور را به این اردوها اعزام کردیم و امسال نیز با رویکرد جهاد امیدآفرینی و جهاد اطلاع رسانی، این روایت پیشرفت را ادامه خواهیم داد و نام آن را در استان هرمزگان، نام آن را روایت گمشده قرار داده ایم.

به گفته کفعمی، ما می توانیم آرزوی ملت های دنیا است و ما آن را در کشورمان در عرصه های مختلف رقم زده ایم و باید صمیمانه از مجاهدت های رزمندگان نیروی دریایی سپاه که در پیشانی این ما می توانیم قرار دارند، قدردانی کنم که همکاری ویژه ای در این باره برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت دارند و امیدوارم این مسیر پرافتخار که مطالبه رهبر معظم انقلاب و مجموعه آینده سازان کشور است، به خوبی محقق شود.

وی مراسم امروز را افتتاحیه اردوهای راهیان پیشرفت سال 1402 عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که بتوانیم امسال 10 برابر گذشته، این اردوها را محقق کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها