نماینده ولی فقیه در استان همدان:

جامعه امروز نیازمند شنیدن نصیحت‌های اهل بیت (ع) است‌

حجت‌الاسلام «شعبانی» با بیان اینکه جامعه امروز نیازمند شنیدن نصیحت‌های اهل بیت (ع) است‌.، گفت: مشغله دائمی ذهن امام علی (ع) رسیدگی به فقرا و ایتام بود و امروز عملکرد خیرین، رسیدگی به وصیت حضرت امیر (ع) است.
کد خبر: ۵۸۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹ - 04May 2023

جامعه امروز نیازمند شنیدن نصیحت‌های اهل بیت (ع) است‌به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در همایش نکوداشت موسسه دارالایتام مهدیه همدان، اظهار داشت: برگزاری این جلسات وظیفه ما است تا فرهنگ تعاون و کمک را در جامعه توسعه بدهیم. جامعه امروز نیازمند شنیدن نصیحت‌های اهل بیت (ع) است‌.

وی با بیان اینکه آنچه انسان باید به آن افتخار کند، همراه هم بودن و دستگیری از یکدیگر و مواسات است، افزود: مواسات تنها کمک‌های معیشتی نیست، بلکه فرهنگ مواسات یعنی در فضای سخت معیشتی امروز، احتکار و یا سو استفاده نکنیم و دنبال سود جویی از شرایط نباشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: رفتار مبتنی بر مودت و رحمت در برخورد‌های اجتماعی موضوعی است که در اسلام بر آن تأکید شده است. مشغله دائمی ذهن امام علی (ع) رسیدگی به فقرا و ایتام بود و امروز عملکرد خیرین، رسیدگی به وصیت حضرت امیر (ع) است.

وی متذکر شد: خدمت به مردم و رفع دغدغه‌های جامعه باعث نزدیک شدن انسان به پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) می‌شود‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها