رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

فرآیند جذب نیروی متخصص در شهرداری زنجان انجام شود

«ناصحی مقدم»گفت: فرآیند جذب نیروی متخصص باید در شهرداری زنجان انجام شود.
کد خبر: ۵۸۷۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲ - 04May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، «مجید ناصحی مقدم» رئیس شورای اسلامی شهر زنجان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه فاز مطالعاتی خانه بوران در حال اتمام است، اظهار داشت: در مورد بهبود شرایط به لحاظ تفرجگاهی اقداماتی در حال انجام است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه تمام تلاش این است که فرد پیمانکار که برای طرح ترافیک انتخاب می‌شود عملیاتی باشد و صرفا بر روی کاغذ و تئوری برنامه‌ریزی نکند، گفت: امیدواریم تا پایان تیرماه تغییراتی را در سیستم الگوی ترافیک در سطح شهر شاهد باشیم. با این وجود ممکن است تغییراتی در گردش معابر شهر ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه باید بازارچه‌‌های میوه‌تره بار حداقل در ۱۰ نقطه در شهر زنجان ایجاد شود، خاطر نشان کرد: تا تعادلی در شهر به لحاظ خرید و فروش میوه و تره بار انجام شود و با این وجود زمین جا نمایی شده است تا در این راستا تعادل ایجاد شود.

ناصحی مقدم در پاسخ به سئوالی گفت: ما سعی می‌کنیم در کار‌های شهردار دخالت نکنیم شاید یکی از دلایل عدم موفقیت اعضای شورا در سال‌های گذشته دخالت در کار شهردار بوده است با این حال ما باید سیاست‌گذاری، نظارت و برنامه‌ریزی کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در پاسخ به سئوالی مبنی بر وجود موزاییک‌های لیز در معابر و پیاده‌رو‌ها عنوان کرد: تمام معابر دوباره از اول مورد بازبینی قرار می‌گیرد و در حد بودجه اقداماتی در راستای تعویض موزاییک‌ها انجام خواهد شد.

وی با اشاره به خرید اتوبوس، مینی‌بوس و ون در سال ۱۴۰۱ در زنجان گفت: در طول سال‌های گدشته حتی یک دستگاه اتوبوس قبل از این برای شهرداری خریداری نشده بود.

ناصحی مقدم در ادامه با اشاره به اینکه ما در جذب نیروی متخصص برای آینده شهرداری نگران هستیم، گفت: فرآیند جذب نیروی متخصص باید در شهرداری انجام شود تا با خلا نیرو مواجه نشویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار