ما متحدیم/ فرمانده سپاه استان کرمانشاه:

افزایش کاروان‌های راهیان نور علی‌رغم تهاجم فرهنگی دشمن/ ملت ایران ادامه‌دهنده راه شهیدان هستند

سردار «ریحانی» گفت: امسال با وجود همه هجمه‌های دشمن به فرهنگ، شاهد افزایش کاروان‌های راهیان نور در گرامیداشت آزادسازی ارتفاعات بازی‌دراز هستیم.
کد خبر: ۵۸۷۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶ - 05May 2023

با وجود همه هجمه‌های دشمن به فرهنگ، شاهد افزایش کاروان‌های راهیان نور هستیمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در مراسم بزرگداشت سالروز عملیات غرورآفرین بازی‌دراز که با حضور سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این یادمان برگزار شد، اظهار داشت: با وجود تلاش دشمن در سال‌ها و به‌ویژه در ماه‌های اخیر برای دور کردن مردم ایران از فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت، مردم با تمسک به آیات قرآن همچنان ایستاده اند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: امسال با وجود همه هجمه‌های دشمن به فرهنگ، شاهد افزایش کاروان‌های راهیان نور در گرامیداشت آزادسازی ارتفاعات بازی‌دراز هستیم.

وی تصریح کرد: مردم با این حضور حماسی در ارتفاعات بازی‌دراز بار دیگر نشان دادند که نه می‌ترسند و نه سست می‌شوند و راه شهیدان را تا آخر ادامه خواهند داد.

سردار ریحانی ادامه داد: در ایام آزادسازی ارتفاعات بازی‌دراز از چنگان دشمن بعثی هستیم؛ جای جای این ارتفاعات قدمگاه شهیدان و متبرک به خون شهیدان است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بیش از ۳۵ هزار نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور از ۲۵ استان کشور در این مراسم حاضر شده اند.

وی ادامه داد: الحمدلله با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم استقبال مردمی خوبی نیز در استان کرمانشاه از صعود سراسری به این ارتفاعات انجام می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه یادواره شهدای بازی‌دراز افتتاحیه راهیان نور کشور است، گفت: امروز به صورت رسمی و با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و کاروان‌های راهیان نور، اردو‌های راهیان نور ۱۴۰۲ افتتاح شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها