در دیدار با خانواده شهید داریوش رضایی‌نژاد؛

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: اجازه نمی‌دهیم تهدیدی متوجه ایران اسلامی شود/ پیشرفت علم در کشور متوقف نخواهد شد

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه توسعه دانش و پیشرفت علم در کشور ما هیچ‌گاه متوقف نخواهد شد، گفت: دشمن قصد دارد با به شهادت رساندن دانشمندان ما شتاب علمی و پیشرفت کشور را کند سازد.
کد خبر: ۵۸۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷ - 05May 2023

اجازه نمی دهیم تهدیدی متوجه ایران اسلامی شود/ توسعه دانش و پیشرفت علم در کشور ما هیچ گاه متوقف نخواهد شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ادامه بازدید خود از یگان‌های پدافندی غرب و جنوب غرب کشور با حضور در منزل شهید داریوش رضایی‌نژاد در شهر آبدانان با خانواده این شهید دانشمند هسته‌ای دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

امیر صباحی‌فرد در این دیدار با بیان اینکه توسعه دانش و پیشرفت علم در کشور ما هیچ‌گاه متوقف نخواهد شد، گفت: دشمن قصد دارد با به شهادت رساندن دانشمندان ما شتاب علمی و پیشرفت کشور را کند سازد، درحالی‌که نمی‌داند با شهادت هر دانشمند، صد‌ها جوان ایران به عرصه می‌آیند و راه علم و پیشرفت را ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: شهادت دانشمندانی همچون شهید رضایی‌نژاد جوانان مومن و با انگیزه کشور را در مسیر علم آموزی مصمم‌تر می‌کند و یقیناً به برکت خون این عزیزان پیشرفت علمی شتاب بیشتری می‌گیرد.

امیر صباحی‌فرد با تأکید بر اینکه راه شهدا به‌ویژه شهیدان هسته‌ای و علمی با شهادت پایان نمی‌یابد، خاطرنشان کرد: هدف مهم شهدای هسته‌ای ارتقای علمی ایران اسلامی در حوزه فناوری هسته‌ای و ایجاد و توسعه این فناوری بود که قطعاً این راه با تلاش بیشتر و کوشش جهادی ادامه یافته و مسیر بالندگی کشور تا سرافرازی ایران اسلامی تداوم خواهد یافت.

فرمانده نیروی پدافند هوایی خاطرنشان کرد: ما سربازان دفاع از حریم هوایی کشور به پشتوانه دعای خانواده‌های شهدا امنیت حریم هوایی کشور را به بهترین شکل ممکن تأمین می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد تهدیدی متوجه میهن اسلامی و ملت عظیم‌الشان ایران شود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار