مدیرکل آموزش و پرورش فارس تأکید کرد؛

لزوم نقش‌آفرینی مدیران مدارس در ترویج فرهنگ اقامه نماز

«عسکری» گفت: مدیران مدارس از همه ظرفیت‌های موجود برای اشاعه فرهنگ اقامه نماز در دانش‌آموزان استفاده کنند.
کد خبر: ۵۸۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱ - 05May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، «محمدخلیل عسکری» مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز در مراسم اختتامیه اجلاس استانی نماز فارس در شیراز که در آستانه برگزاری اجلاسیه سراسری نماز دانش‌آموزی و با حضور جمعی از دانش‌آموزان و فرهنگیان و مسئولان فارس در باشگاه فرهنگیان شیراز برگزار شد، با بیان اینکه دوشنبه‌های مسجدمحوری به جد دنبال می‌شود، اظهار داشت: فرماندهی قرارگاه مسجدمحوری را برعهده می‌گیرم؛ لذا هر مدیر اداره و مدرسه‌ای که در امر اقامه نماز فعال باشد و همراهی کند در مدیریت خود باقی خواهد ماند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: مدیران مدارس از همه ظرفیت‌های موجود در جامعه برای اشاعه فرهنگ اقامه نماز در دانش آموزان استفاده کنند.

عسکری درباره مرحله استانی اجلاس نماز دانش آموزی گفت: همه اقدامات و برنامه‌های مربوط به اجلاسیه نماز در راستای اقامه نماز در مدارس است.

وی گفت: اگر خانواده‌ها و همچنین سایر دستگاه‌ها در کنار آموزش و پرورش نباشند، اهداف برنامه‌ها محقق نمی‌شود.

عسکری گفت: اجلاسیه سراسری نماز هفته آینده در شیراز برگزار خواهد شد و به برکت این اجلاسیه، مانور سراسری آمادگی انتخاب ۲۸ هزار آموزگار دوره ابتدایی در شیراز نیز اجرا می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به انجام اقدامات ارزشمند در شهرستان‌ها در زمینه نماز، برپایی نمایشگاه در آباده را یکی از آن‌ها دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار