دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با مادر شهیدان خلبان عزیزی‌مقدم و نظری طهرانی+ تصاویر

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در دیدار‌های جداگانه با حضور در منزل شهیدان خلبان جواد عزیزی مقدم و حسن نظری طهرانی با مادر این شهدای والا مقام نیروی هوایی ارتش دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۸۷۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸ - 05May 2023

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار‌های جداگانه با حضور در منزل شهیدان خلبان جواد عزیزی مقدم و حسن نظری طهرانی با مادر این شهدای والا مقام نیروی هوایی ارتش دیدار و گفت‌وگو کرد.

دید فرمانده نیروی هوایی ارتش با مادر شهیدان خلبان عزیزی‌مقدم و نظری طهرانی+ تصاویر

شهید خلبان جواد عزیزی مقدم در سال ۱۳۴۹ در رسته خلبانی به استخدام نهاجا درآمد و پس از اخذ مدرک خلبانی به جمع خلبانان F۴ درآمد و در پایگاه شهید یاسینی مشغول به انجام وظیفه شد.

وی با آغاز جنک تحمیلی بار‌ها به ماموریت‌های مختلف اعزام و سرانجام در تاریخ دهم مهرماه ۱۳۵۹ به همراه شهید همایون شوقی در حین بازگشت از ماموریت در منطقه بصره بر اثر اصابت موشک به هواپیما به درجه رفیع شهادت نایل و پیکر ایشان در سال ۶۷ به میهن اسلامی بازگشت و در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

دید فرمانده نیروی هوایی ارتش با مادر شهیدان خلبان عزیزی‌مقدم و نظری طهرانی+ تصاویر

شهید حسن نظری طهرانی در سال ۱۳۵۴ در رسته خلبانی به استخدام نهاجا در آمد و پس از طی آموزش‌های لازم بعنوان خلبان ترابری در پایگاه شهید لشگری مشغول به انجام وظیفه شد و با آغاز جنگ تحمیلی بار‌ها به ماموریت‌های جنگی اعزام و در مورخه یکم شهریورماه ۱۳۷۵ در یک ماموریت در منطقه گرگان بر اثر سانحه هوایی به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

در پایان دیدار‌ها امیر سرتیپ واحدی به رسم یاد بود با اهدا لوح تقدیر از مادر خلبان شهید جواد عزیزی مقدم و مادر خلبان شهید حسن نظری طهرانی تجلیل کرد.

انتها پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار