برگزاری مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه میبد + تصاویر

مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه میبد با سخنرانی امام جمعه اردکان برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۷۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸ - 05May 2023
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه میبد با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین «سید اسماعیل شاکر» امام جمعه اردکان برگزار شد.
 
امام جمعه اردکان در این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری، گفت: این شهید بزرگوار با بیان و قلم شیوای خود معارف اسلامی را تبیین کرد و به حق می‌توان ایشان را معلم و شهید جهاد تبیین نامید.
 
وی در ادامه به تشریح عوامل شکل دهنده شخصیت انسان پرداخت و افزود: وراثت، محیط زندگی و تعلیم و تربیت روی شخصیت انسان تاثیرگذار است و ما معتقدیم که تعلیم و تربیت بیشترین اثر را در شکل گیری شاکله انسان دارد.
 
حجت الاسلام شاکر با بیان اینکه در فرهنگ دینی و قرآنی هنر این است که انسان دین و ایمان خود را در محیطی که شیاطین وجود دارند حفظ کند، اظهار داشت: کناره گیری از جامعه برای حفظ دین و به قول استاد شهید مطهری تقوای غاری فضیلت نیست بلکه تقوایی فضیلت دارد که انسان در متن جامعه باشد و خود را حفظ کند.
 
وی با اشاره به جایگاه و نقش معلم در تربیت جامعه، گفت: معلمان و مربیان در کنار افتخار هدایت جامعه مسئولیت سنگینی دارند چرا که رفتار و عملکرد معلم روی سرنوشت افراد جامعه نیز اثر دارد و ما باید قدردان زحمات معلمان خود باشیم.
 
در پایان این برنامه از مربیان عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه میبد تجلیل شد.
 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار