فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی استان قزوین:

تلاش دلاورمردان ارتش در دفاع از مرزها و کیان اسلامی ستودنی است

امیر سرتیپ دوم ستاد محمد شفيعي گفت: استیصال دشمنان مقابل اراده‌ی ملت بزرگ ایران ناشی از اقتدار روزافزون نیرو‌های مسلح است.
کد خبر: ۵۸۷۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹ - 05May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم ستاد «حسین محمد شفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی استان قزوین در بین الصلاتین نماز جمعه شهرستان آبیک ضمن تبریک هفته معلم اظهار داشت: معلمان می توانند قشر تاثیرگذار جامعه باشند و در حقیقت معلمان عامل تربیت نسل جدید انقلاب و جهادگران جبهه جهاد  تبیین هستند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی استان قزوین ادامه داد: معلمان باید بکوشند با پند و نصیحت جوانان و نوجوانان ، آنان را با ارزش های اسلامی و انقلابی آشنا سازند.

وی در ادامه افزود: امروز استیصال دشمنان مقابل اراده‌ی ملت بزرگ ایران ناشی از اقتدار روزافزون نیرو‌های مسلح است که در بستر اتکاء به قدرت ایمان، ولایتمداری و خودباوری فرزندان رشید این مرز و بوم در ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلی یافته است.

ارشد نظامی آجا در  استانهای قزوین و زنجان عنوان کرد: انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس را دورانی طلایی برای نیرو‌های مسلح بویژه ارتش دانست که توانست اراده‌ی ملت را بر زیاده خواهی و ترفند‌های شوم دشمنان این سرزمین مستولی نماید و استکبار جهانی را به کرنش مقابل عزت و استقلال ملت ایران وادارد.

ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان در همین راستا دستاورد‌های فنی و تکنولوژیکی نیرو‌های مسلح برای تامین نیاز‌های دفاعی و نظامی کشور را ستود و خاطر نشان کرد: عزت و اقتداری که امروز قدرت بازدارندگی را در شرایط پیچیده‌ی بین المللی برای ایران اسلامی به ارمغان آورده، نتیجه همین روحیه‌ی تعهد و خودباوری نیرو‌های مسلح است که روحیه‌ی تعامل و همدلی را برای نیل به اهداف متعالی نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار