مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز:

جمع آوری میراث شفاهی شهدای کارگر یک ضرورت است

سردار اسلامی گفت: ثبت میراث معنوی، شفاهی و جمع آوری خاطرات و آثار به جا مانده از شهدای کارگر یک ضرورت است.
کد خبر: ۵۸۷۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴ - 06May 2023

جمع آوری میراث شفاهی شهدای کارگر یک ضرورت است به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، صبح امروز در دیدار با «عبداله دارایی» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و تجلیل از مقام والای کارگران، اظهار داشت:  انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی سیره شهدای کارگر و حضور فعالانه در باغ موزه دفاع مقدس استان البرزضروری به نظر می‌رسد.

وی افزود: تولید محتوا با موضوع شهدای کارگر استان البرز و ارائه آن در باغ موزه دفاع مقدس استان البرز پس از بهره برداری در سال آینده از مهمترین رویکرد‌های همکاری دو مجموعه است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز همچنین در این نشست از ضرورت برگزاری یادواره شهدای کارگری سخن گفت و ادامه داد: معرفی شهدای کارگری، سبک زندگی آن‌ها و انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های آن‌ها به نسل جوان از دیگر مواردی است که باید با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.

همچنین در این نشست عبداله دارایی با تاکید بر زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای کارگر، تصریح کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از هیچ تلاشی در جهت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا دریغ نخواهد کرد و در این راستا هر ساله نسبت به برپایی یادواره شهدای کارگری اقدام می‌کند.

دارایی با اشاره به آمادگی جهت حضور فعالانه در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سخن گفت: پس از انعقاد تفاهم نامه و آماده شدن دستور کار و شیوه همکاری، آمادگی داریم نسبت به تولید محتوا و فراهم آوردن بستر معرفی و نشر ارزش‌های شهدای کارگر با جدیت بیشتری اقدام کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار