عامل حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ اهواز اعدام شد

حکم اعدام «حبیب فرج‌الله چعب»، ملقب به «حبیب اسیود» سرکرده گروهک تروریستی «حرکةالنضال» و طراح اصلی حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح به اجرا درآمد.
کد خبر: ۵۸۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳ - 06May 2023

عامل حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ اهواز اعدام شدبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حکم اعدام «حبیب فرج‌الله چعب»، ملقب به «حبیب اسیود» سرکرده گروهک تروریستی «حرکةالنضال» و طراح اصلی حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در سال ۱۳۹۷ که منجر به شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از شهروندان شد، صبح امروز (شنبه ۱۶ اردیبهشت) به اجرا درآمد.

 «حبیب فرج الله چعب» ملقب به «حبیب اسیود»، سرکرده گروهک تروریستی و تجزیه طلب «حرکةالنضال»، چندین عملیات تروریستی را در ایران اجرا و طراحی و از این طریق تعدادی از افراد بی‌گناه از جمله زنان و کودکان ایرانی را قربانی کرده بود.

حمله تروریستی به رژه نیروهای نظامی و انتظامی در ۳۱ شهریورماه سال ۱۳۹۷ در شهر اهواز و کشتار بی رحمانه شهروندان مظلوم و بی‌گناه خوزستانی، توسط عناصر همین گروهک تروریستی انجام شد که اعضای این گروهک تروریستی رسما مسئولیت آن را بر عهده گرفتند.

بیشترین تمرکز و فعالیت‌های این گروهک تروریستی بر روی عملیات‌های تخریبی، ترور و بمب گذاری در منطقه جنوب غرب ایران به خصوص استان خوزستان، تلاش برای ناامن سازی این استان و در نهایت، ترغیب برای جداسازی آن از ایران بوده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار