با حضور فرمانده نهاجا؛

اساتید و پیشکسوتان نیروی هوایی ارتش تجلیل شدند

در مراسمی با حضور امیر سرتیپ واحدی از اساتید و پیشکسوتان دفاع مقدس نهاجا تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۵۸۷۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶ - 06May 2023

اساتید و پیشکسوتان نیروی هوایی ارتش تجلیل شدندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در مراسمی که با حضور امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و به‌مناسبت هفته معلم برگزار شد، از اساتید و پیشکسوتان دفاع مقدس این نیرو تجلیل به عمل آمد.

بنابراین گزارش، امیر «واحدی» در جمع فرماندهان، پیشکسوتان و خلبان هشت سال دفاع مقدس نهاجا و اساتید دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری با بیان اینکه رابطه دانشجویان با اساتید یک رابطه باطنی و معنوی است، اظهار داشت: دانشجویان، اساتید خود را شخصیتی محترم و ممتاز می‌دانند. اساتید با روح و جسم و جان دانشجو سروکار دارند و به همین جهت به‌عنوان یک الگوی محبوب، مورد پذیرش قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه بانفوذترین و محبوب‌ترین افرادی که می‌توانند در مرحله حساس دانش‌اندوزی دانشجویان را یاری کنند، اساتید هستند، افزود: در این دوران، دانشجویان، اساتید خود را به‌عنوان یک الگو و اسوه می‌پذیرند و از رفتار و گفتار و اخلاق خوب او سرمشق می‌گیرند و خود را با وی همسان و همانند می‌سازند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: امروز با ابتکار دانشگاه هوایی شهید ستاری فرصتی پیش آمد که در خدمت سفیران، پیشکسوتان و اساتید خوش‌نام نیروی هوایی باشیم؛ ما از این دیدار خرسند هستیم و به آن افتخار می‌کنیم.

در پایان این مراسم از اساتید و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس نیروی هوایی ارتش تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار