معاون تربیت و آموزش ارتش خبر داد؛

تدوین مصوبات ۲۰ گانه تلفیقی سیاست‌های تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی

امیر سرتیپ «شیخ» از تدوین مصوبات ۲۰ گانه تلفیقی سیاست‌های تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی براساس برنامه پنج ساله هفتم توسعه خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵ - 06May 2023

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا شیخ» معاون تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهارمین همایش سراسری تربیت و آموزش اساتید و مربیان ارتش جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز (شنبه) در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد، با بیان اینکه پیروزی از آموزش آغاز می‌شود، اظهار داشت: این گردهمایی باشکوه تربیت و آموزش نوید می‌دهد که در آینده شاهد پیشرفت‌های عظیمی خواهیم بود.

امیر شیخ در ادامه به سالگرد شهادت شهید مطهری اشاره و عنوان کرد: امیدواریم با متفاوت اندیشیدن در فضای کاری، خود را با حوزه‌های آینده سازمانی تطبیق دهیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که در منطق اسلام، مسأله تعلیم و تربیت به معنای زندگی بخشیدن به فرد و جامعه است و در منطق سازمان ارتش به معنای زندگی بخشیدن به نظام و سازمانی است؛ پس زندگی سازمانی مرهون آموزش و تربیت است.

معاون تربیت و آموزش ارتش خاطرنشان کرد: تخصص، دانش و مهارت از ویژگی‌هایی است که در ارتش تلاش می‌کنیم که آن‌ها را نهادینه کنیم تا بتوانیم از ابزار و وسایل به بهترین نحو استفاده کنیم.

امیر شیخ یادآور شد: اهتمام خانواده ارتش آموزش تمرکز بر این حوزه‌های مورد اشاره است و همه عزیزان برگزیده به‌عنوان نفرات شاخص و الگو برای دیگر کارکنان هستند.

وی همچنین از تدوین مصوبات ۲۰ گانه تلفیقی سیاست‌های تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی براساس برنامه پنج ساله هفتم توسعه جهت رسیدن به اهداف و برنامه‌های آموزشی در سطح ارتش خبر داد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار