رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش:

شهید مطهری به واسطه داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فرد معلم انقلاب نام نهاده شد

«عطاران» گفت: شهید مرتضی مطهری به واسطه داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فرد از جمله زمان‌شناسی، احاطه علمی، اهل صیانت از نفس، انسانی پخته، اهل پیش مطالعه و دیگر موارد معلم انقلاب نام نهاده شد.
کد خبر: ۵۸۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ - 06May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «مصطفی عطاران» رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه  استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با بیان اینکه هر ساله مقام معظم رهبری بر اهمیت و جایگاه شهید انقلاب تاکید می‌کند، اظهار داشت: شهید مطهری با نشر کتاب‌های پرمحتوا و به دلیل زمان‌شناسی مناسب، از انحراف بسیاری از افراد در آن دوران جلوگیری کرد.

وی افزود: مبارزه با انحرافات، راستگویی، آزاده بودن، تواضع، شجاع بودن، با انصاف بودن و مشورت با شاگردان از دیگر ویژگی‌های شهید مطهری بود.

رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: شهید مطهری در ابتدا خود را ساخت و سپس به تعلیم و تربیت دانش آموزان پرداخت.

«حسنعلی عزتخواه» مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: آموزش و پرورشِ امروز، نتیجه مدیریت مدیران و مسئولان گذشته در بدنه این سازمان است.

وی افزود: علاقه‌مند هستیم که از تجربیات ارزشمند مسئولان سابق در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در مدیریت استفاده کنم.

عزتخواه خاطرنشان کرد: روح خدمت در تعالی تعلیم و تربیت، رویه آموزش و پرورش امروز در استان کهگیلویه و بویراحمد برای داشتن آموزش و پرورش قوی، متناسب و درخور نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد مجموعه‌ای از مواهب الهی و منابع انسانی را در خود جای داده است و امیدواریم با تکیه بر تعلیم و تربیت سالم و صحیح این استان به سمت پیشرفت و توسعه گام بردارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار