معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان:

مزین نمودن مسابقات به نام شهید بسیجی شهید ابراهیم هادی هدف والایی دارد

«خاکی نهاد» گفت: هرمزگان میزبان چهارمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان‌ استانداری ها است.
کد خبر: ۵۸۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ - 06May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «محسن خاکی نهاد» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان در آیین افتتاح چهارمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان‌ استانداری های سراسر کشور گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر یادواره شهید ابراهیم هادی به میزبانی استان هرمزگان، اظهار داشت: در برگزاری مسابقات ورزشی با توجه به مزین نمودن شهید بسیجی «شهید ابراهیم هادی» هدف والایی قراردارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: این دوره مسابقات توسط اداره سلامت و تربیت بدنی وزارت کشور با همکاری مسوولان سلامت و تربیت بدنی استانداری ها؛ با هدف ارتقاء سطح ورزش کارکنان و بالا بردن‌ روحیه نشاط، انگیزه، وفاق، بازده کاری و فراهم آوردن زمینه رشد و پیشرفت ورزشی در محیطی سالم و در خور و شان و فرهنگ وزارت کشور برگزار می شود.

خاکی نهاد با بیان اینکه بازی‌ها در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می شود، عنوان کرد: در این مرحله، کشور به پنج منطقه تقسیم شده است که از منطقه جنوب استان های خوزستان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان به میزبانی استانداری هرمزگان حضور دارند. در مرحله نهایی سه تیم برتر هر منطقه به اضافه تیم فوتسال وزارت کشور در مجتمع خزرآباد ساری شرکت می کنند.

خاکی نهاد با اشاره به توجه به سلامتی کارکنان درمجموعه وزارت کشور، عنوان کرد: در هرمزگان نیز از ابتدای دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به این امر شده است. این دوره مسابقات با حضور پنج تیم از استان های هرمزگان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، خوزستان، فارس و کرمان به میزبانی هرمزگان برگزار تا روز چهارشنبه این هفته ادامه دارد. در این مسابقات سه تیم صعود خواهند کرد و تیم قهرمان در این مسابقات در خزر آباد ساری به فینال خواهد رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار