نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:

انقلاب اسلامی معجزه قرن است

آیت‌الله «عبادی» با بیان اینکه انقلاب اسلامی در ذات خودش معجزه قرن است و هدف نهایی آن رسیدن به تمدن اسلامی است، گفت: راه‌های عظیم و ناباوری را جلو آمدیم و راه‌های سخت و خرمشهرهای دیگر در پیش داریم لذا تحقق هر امری مبتنی بر دو اصل وجود مقتضی و نبود مانع است.
کد خبر: ۵۸۷۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ - 06May 2023

انقلاب اسلامی معجزه قرن است/ دشمنان؛ مشغول تخریب فرهنگ انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (شنبه) در شورای فرهنگ عمومی استان، وظیفه شورای فرهنگ عمومی را تقویت فرهنگ عمومی جامعه دانست و اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی باید براساس تقویت فرهنگ عمومی باشد.

وی با تأکید بر اینکه ما به برکت این مردم مسئولیت گرفتیم و اکنون وظیفه داریم فرهنگ مردم را از آسیب‌های بیگانه حفظ کنیم، مطرح کرد: دشمنان مشغول تخریب فرهنگ انقلاب اسلامی هستند؛ حالا در گذشته ما داشتیم که مسئول درجه اول در همین استان در سخنرانی خود گفت؛ «ما آمدیم فرهنگ مردم را تغییر دهیم».

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: ما با آرمان‌های انقلاب فاصله نداریم بلکه فاصله این موانع است و مقتضی موجود است، بنابراین مشکلی که مطرح می‌شود باید پیگیری و حل شود نه اینکه فقط طرح شود.

آیت‌الله عبادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در ذات خودش معجزه قرن است و هدف نهایی آن رسیدن به تمدن اسلامی است، افزود: راه‌های عظیم و ناباوری را جلو آمدیم و راه‌های سخت و خرمشهرهای دیگر در پیش داریم لذا تحقق هر امری مبتنی بر دو اصل وجود مقتضی و نبود مانع است.

وی ادامه داد: مانع هم وجود دارد که بخشی از موانع بیرونی است و دشمنان تمام گزینه‌ها را به صورت بین‌المللی علیه اسلام و انقلاب به کار بردند و هیچ محدودیتی ندارند و از هر طریقی برای رسیدن به هدفشان تلاش می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در کنار این همه ریزش‌ها، رویش‌های خوبی داشتیم، تبیین کرد: دشمن تمام گزینه‌ها را به صورت کارشناسی آورده و چهار هزار اتاق فکر دارد که کوچکترین کارها را هم کارشناسی می‌کند و در اغتشاشات پاییز سال گذشته باید به مهندسی آنان در جهت راه‌اندازی این آشوب نمره ممتاز داد.

آیت‌الله عبادی اضافه کرد: باید به اهداف انقلاب که بالاترین آن وصول به تمدن اسلامی که روح و جان یک فرهنگ صحیح اسلامی و انسانی است برسیم و این منحصر به ایران نیست و بحث جامعه بشری مطرح است لذا انسان باید به وسیله این انقلاب که اسلام است نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد، نجات پیدا کند.

وی در پایان تأکید کرد: اگر هر مسئولی در حدی که متوجه اوست کارش را درست انجام دهد ما با آرمان‌های انقلاب فاصله زیادی نداریم و به کوری چشم بیگانه‌ها، امریکا، اروپا و صهیونیست در پیاده کردن آرمان‌های انقلاب موفق خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها