سرلشکر موسوی در جمع خبرنگاران:

«آموزش» مهم‌ترین رکن پیشبرد امور در ارتش است

فرمانده کل ارتش گفت: دستاورد‌ها و توانمندی‌های ما در عرصه‌های مختلف اعم از ابداعات و تجهیزات جدید مرهون تربیت و آموزش است.
کد خبر: ۵۸۷۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱ - 06May 2023

مهمترین رکن پیش برنده همه سازمان ها و ارتش آموزش و تربیت استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه چهارمین همایش سراسری تربیت و آموزش اساتید و مربیان ارتش جمهوری اسلامی ایران که امروز (شنبه) در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد، در جمع خبرنگاران درخصوص اهمیت تربیت و آموزش در ارتقای توانمندی‌های دفاعی ارتش، اظهار داشت: تمامی داشته‌ها و دستاوردهای ما در بستر تربیت و آموزش به دست می‌آید.

سرلشکر موسوی ادامه داد: دستاورد‌ها و توانمندی‌های ما در عرصه‌های مختلف اعم از عملیات، اطلاعات، صنعتی، تولید، تحقیق، ابداعات و تجهیزات جدید مرهون تربیت و آموزش است.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه مهم‌ترین رکن پیش‌برنده امور سازمان‌ها و ارتش، تربیت و آموزش است، افزود: اگر ما بخواهیم از یک نیروی مؤمن، بصیر، کارآمد و توانمند، آماده و پا در رکاب و دارای اشراف به وظیفه و حیطه عمل که بتواند مأموریت خود را به بهترین نحو انجام دهد و شناخت دقیقی از دشمن، تهدیدات، توانمندی و توانایی بکارگیری سلاح و تجهیزات را داشته باشد، برخوردار باشیم، همه این اتفاقات در مرکز آموزش اتفاق می‌افتد.

امیر موسوی با بیان اینکه در ارتش جمهوری اسلامی ایران تمامی ساختار‌ها بر مبنای یادگیرندگی تهیه شده است، یادآور شد: امروز کسانی که رسماً در عرصه تربیت و آموزش فعالیت می‌کنند در طول سال ارزیابی و بهترین‌ها انتخاب می‌شوند که مورد تقدیر و تشویق و الگو قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار