فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

برگزاری کنگره شهدا حرکتی ارزشمند و ماندگار است

«خرم‌دل» گفت: برگزاری کنگره شهدا حرکتی ارزشمند و ماندگار برای ارج نهادن به مقام والای شهدا و خانواده‌های معزز این عزیزان است
کد خبر: ۵۸۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶ - 06May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، نشست هماهنگی و هم‌اندیشی کمیته‌های چندگانه کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور فرمانده سپاه فتح و معاونت‌های سهیم در برگزاری این کنگره از جمله معاونت‌های فرهنگی، فضای مجازی، امور ایثارگران، مسئولان کنگره شهدای استان و سایر معاونت‌های مربوط با این رویداد ملی در سالن کنگره شهدای استان برگزار شد.

سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تأکید بر اینکه آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهداست، اظهار داشت: همه ما بدهکار خون شهدا هستیم و وظیفه‌ داریم در مسیر آنان در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اصیل مقدس انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

وی خواستار برگزاری هرچه باشکوه‌تر دومین کنگره شهدای استان در سال آینده شد و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی موظف به همکاری برای هرچه باشکوه برگزار کردن این رویداد بزرگ معنوی در استان هستند.

خرم‌دل با تأکید بر لزوم پای کار بودن همه نهادهای اجرایی و معاونت‌های سپاه فتح در برگزاری این کنگره، گفت: امروز باید با جان و دل برای شهدا در میدان حضور داشته باشیم و کارها را برای رسیدن بودجه معطل نکنیم و سعی کنیم کار ها را پیش ببریم و با کار جهادی در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این کنگره اقدام کنیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کنگره شهدا حرکتی ارزشمند و ماندگار برای ارج نهادن به مقام والای شهدا و خانواده‌های معزز این عزیزان است.

سرهنگ پاسدار «ایمان خردمند» مسئول ستاد کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با اشاره به نیازهای مهم در برگزاری این کنگره، خاطرنشان کرد: فضای بصری مناسب، نصب تمثال شهدا در تمامی نقاط استان و حتی زیباسازی فضای شهری و کنگره از برنامه‌های موردنظر خواهد بود.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌های موجود برای برگزاری کنگره ای باشکوه و در خور شان شهدای استان، اضافه کرد: در فرصت باقی مانده تا برگزاری کنگره شهدای ۱۴۰۳ باید برنامه ریزی منسجم و اصولی صورت گیرد تا بتوانیم طبق برنامه مدون به برنامه های پیش بینی شده جامه عمل بپوشانیم.

سرهنگ «وحید مثنوی» معاون فرهنگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست از تولید و ساخت هفت اثر فاخر سرود در راستای این کنگره خبر داد و گفت: این معاونت با همکاری مرکز آفرینش‌های هنری استان در حال ساخت هفت سرود در خصوص کنگره شهدای استان در سال ۱۴۰۳ است.

مثنوی با ابراز گلایه از عدم همکاری برخی مراکز و ادارات فرهنگی با این معاونت، گفت: برای تولید سرود باید بودجه‌ای در اختیار این معاونت قرار گیرد، تا بتوان آثار در خور شأنی برای این کنگره ملی تولید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار